راه اندازی ۱۰۰ سایت BTS برای ارائه وایمکس

حسین ریاضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: اقدامات مقدماتی برای ارائه سرویس وایمکس انجام شده و شرکت مبین نت در حال تکمیل سایت های BTS در ۳۰ استان کشور است.وی با تاکید بر اینکه آمادگی برقراری سرویس وایمکس مبین نت در موعد مقرر و براساس شرایط پروانه وچود دارد ، افزود: …

حسین ریاضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: اقدامات مقدماتی برای ارائه سرویس وایمکس انجام شده و شرکت مبین نت در حال تکمیل سایت های BTS در ۳۰ استان کشور است.
وی با تاکید بر اینکه آمادگی برقراری سرویس وایمکس مبین نت در موعد مقرر و براساس شرایط پروانه وچود دارد ، افزود: مبین نت در نمایشگاه تله کام امسال برای بازاریابی سرویس های خود هدف گذاری کرده است.
ریاضی در مورد قیمت گذاری سرویس وایمکس گفت : پیشنهاد قیمت برای ارائه این سرویس به سازمان تنظیم مقررات ارائه شده است و منتظر دریافت پاسخ از سوی این سازمان هستیم.
عضو هیات مدیره شرکت مبین نت با بیان اینکه این شرکت در وهله اول ارائه سرویس در جاهای پرجمعیت را هدف قرار داده است ، افزود: در نقاط پر جمعیت در حال اجاره و نصب سایت های BTS هستیم و در فضاهایی که لازم باشد از آنتن های BTS  دیگر اپراتورها به صورت مشترک استفاده خواهیم کرد.
آبان ماه سال ۸۷ سازمان تنظیم مقررات شرکت مبین نت را در تمام استان ها، ایرانسل را در شش استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و خوزستان ، شرکت مشارکتی سیار اصفهان (اسپادان) را در اصفهان و شرکت رایانه دانش گلستان را در استان گلستان به عنوان برندگان مزایده وایمکس معرفی کرد.
براساس شرایط پروانه، این شرکت ها باید سرویس دهی خود را پس از ۹ماه از زمان دریافت پروانه آغاز کنند که این زمان اول آذرماه خواهد بود.  
وایمکس، سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم بوده و جایگزینی مناسب برای شبکه‌های ADSL وحتی شبکه های بی سیم کوتاه برد در نواحی شهری محسوب می شود.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا