اختلال در سرويس MobileMe گوشي آيفون

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سايت پشتيباني سرويس موبايل مي  اعلام کرده است که در حال حاضر تنها يک درصد کاربران از اين سرويس به راحتي استفاده مي کنند. با توجه به اين که دسترسي به سرويس ايميل يکي از علت هاي اصلي محبوبيت آيفون است رفع اين …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سايت پشتيباني سرويس موبايل مي  اعلام کرده است که در حال حاضر تنها يک درصد کاربران از اين سرويس به راحتي استفاده مي کنند.
با توجه به اين که دسترسي به سرويس ايميل يکي از علت هاي اصلي محبوبيت آيفون است رفع اين مشکل با سرعت هر چه تمامتر بسيار ضروري به نظر مي رسد.
مسوولان شرکت اپل در حال بررسي اين مشکل بوده و قول رفع آن را تا پايان ماه جاري داده اند.
تا کنون بيش از ۵۰۰ نرم افزار و برنامه کاربردي براي گوشي آيفون ارايه شده که بيشتر آنها نرم افزارهاي بازي است.
قابليت هاي اين گوشي و فراواني نرم افزار هاي ارايه شده براي آن بزودي آيفون را به يک وسيله چند کاره تبديل خواهد کرد.
سرويس “موبايل مي” در واقع ورژن ارتقاء يافته سرويس انتقال داده هاي ” Mac” است وشرکت اپل با ارايه اين سرويس به کاربران خود امکان اشتراک فايل ها و داده هاي خود را در بين دستگاه هاي چند رسانه اي داده است.
در صورت کارکرد درست اين سرويس ، کاربران مي توانند با استفاده از ان تصاوير، ايميل و اطلاعات مخاطبين خود را با کاربران ديگر به اشتراک بگذارند واين سرويس با وجود اين که قابليت هاي بيشتري از سرويس ” Mac” دارد با قيمت ۹۹ دلار در سال ارايه مي شود.
شرکت اپل ارايه کننده تلفن همراه آيفون در آمريکا است که تا کنون بيش از ۵ ميليون دستگاه از اين گوشي را در سراسر جهان ارايه کرده و تصميم دارد تا پايان سال ۲۰۰۸ فروش آيفون را به ۱۴ ميليون دستگاه برساند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا