تعداد کاربران۳G تايوان از ۱۰ميليون نفر فراتر خواهد رفت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سرويس اخبار اقتصادي چين درگزارشي تعداد کاربران حال حاضر اين فناوري را در تايوان هفت ميليون و ۹۶۰هزار نفر اعلام کرد.در ادامه اين گزارش آمده است: “فارستون”يکي از اپراتورهاي اين کشور در حال حاضر ۲ميليون و ۲۰۰هزار کابر ۳Gدارد و از هدف خود که در نظر داشت تا …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سرويس اخبار اقتصادي چين درگزارشي تعداد کاربران حال حاضر اين فناوري را در تايوان هفت ميليون و ۹۶۰هزار نفر اعلام کرد.
در ادامه اين گزارش آمده است: “فارستون”يکي از اپراتورهاي اين کشور در حال حاضر ۲ميليون و ۲۰۰هزار کابر ۳Gدارد و از هدف خود که در نظر داشت تا پايان سال به دو ميليون کاربر در اين بخش نايل شود، پيشي گرفت.
چانگ وا ديگر اپراتور اين کشور نيز انتظار داشت تا پايان سال تعداد کاربران فناوري نسل سوم را به ۲ميليون و ۸۰۰ هزار برساند ولي تاکنون توانسته حدود سه ميليون کاربر جذب کند که ۲۰۰هزاربيشتر از پيش بيني ها بوده است.
اپراتور”تايوان موبايل”  نيزدر حال حاضر يک ميليون و۸۰۰هزار کاربر ۳G دارد.
فارستون همچنين اعلام کرده است که در نظر دارد تعداد شماره هاي فناوري نسل سوم و سه و نيم خود را دو برابر کند.
دراين گزارش همچنين آمده است که شرکت هواوي چين حدود ۹۰درصد از کارت هاي PC مورد نياز کاربران اين منطقه را تامين مي کند.
تعداد کاربران تلفن همراه  درتايوان با پنج اپراتور فعال بيش از ۲۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه اين منطقه ۱۰۰.۲درصد اعلام شده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا