راز پنهان ثروتمندان فاش شد

هر مسیری سختی هایی خواهد داشت، حتی بیکاری و تنبلی! در مسیر سربالایی، به منظره ی بالای کوه فکر کن. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

تسمه تایم

برای اینکه خودروی شما به درستی عمل کند باید تسمه تایم با کیفیت و درجه یک استفاده کنید، مشخصات یک تسمه تایم با کیفیت اعم از نبود شکستگی سطحی، جدایی لایه ها و پریدگی اطراف دندانه ها است.

همچنین یک تسمه تایم با کیفیت باید تمام دندانه های سالم داشته باشد، و نباید در هیچ صورتی یک تسمه تایم نو دندانه های داشته باشد که خوردگی و یا پریدگی داشته باشد.

حتما در حین تعویض تسمه تایم قطعات مربوط به آن مانند هرزگرد ها، پولی و واتر پمپ را تعویض کنید تا عمر تسمه تایم شما زیاد شود، زیرا خرابی این قطعات باعث کاهش عمر تسمه تایم می شود.

در خرید تسمه تایم پراید باید به قابلیت انعطاف پذیری بالای این قطعه توجه داشته باشید و کیفیت را فقط در نظر بگیرید.

همچنین برای خرید بهتر می توانید از فروشنده نیز کمک بگیرید.

راز پنهان ثروتمندان فاش شد

تسمه صنعتی

این محصول یعنی تسمه صنعتی می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای صرفه جویی در وقت و هزینه باشد.

شما بستگی به کارخانه یا کارگاه تولیدی خودتان می توانید از این نوع تسمه به صورت یو شکل یا ضربدری و یا حتی ریلی و در موازات هم استفاده کنید.

وجود این تسمه ها شما را بی نیاز از تعداد زیادی کارگر می کند.

و نتیجه این عمل صرفه جویی در هزینه های شماست.

یکی از بارز ترین مشخصات تسمه های صنعتی قابلیت انعطاف آن ها است.

این انعطاف پذیری به ما کمک می کند تا آنطور ک می خواهیم و لازم است این تسمه ها را طراحی و جایگزاری کنیم.

راز پنهان ثروتمندان فاش شد

تسمه تخت

از مشخصات تسمه تخت این بوده که کاملاً منعطف و انعطاف پذیر است چون جنس به کار گرفته شده برای تولید آن معمولاً از پارچه و یا الیاف مصنوعی بوده که همگی آنها نرم و قابل کشش هستند.

با توجه به نوع جنس تسمه تخت میزان استحکام آنها با همدیگر فرق می کند و به همین منظور بوده که برای هر نوع دستگاه و هر میزان انتقال نیرو باید از یک تسمه مناسب استفاده گردد.

شکل ظاهری این تسمه ها خیلی ساده است و همواره در برابر عوامل مختلف طبیعی توانسته‌اند کیفیت و مقاومت خودشان را خیلی خوب حفظ کنند.

نوع جنس به کار گرفته شده برای تولید آنها می‌تواند بر روی میزان مقاومت آنها تاثیر داشته باشد ولی به هر حال همگی آنها طول عمر بالایی دارند.

راز پنهان ثروتمندان فاش شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا