دو خبر از عمان واستراليا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويس ها ي اين اپراتور در حال حاضر بخش اعظم اين کشور سلطان نشين را تحت پوشش دارد و با اجراي اين  طرح سرعت دانلود کاربران را تا هفت برابر افزايش مي يابد.النورس اعلام کرد که اين حق کاربران است که …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويس ها ي اين اپراتور در حال حاضر بخش اعظم اين کشور سلطان نشين را تحت پوشش دارد و با اجراي اين  طرح سرعت دانلود کاربران را تا هفت برابر افزايش مي يابد.
النورس اعلام کرد که اين حق کاربران است که در هرزمان ازسرويس هاي پرسرعت اينترنتي بهره ببرند..  
عمان در حال حاضر دو اپراتور ارتباطي دارد و بر اسا س آمار جهاني النورس تا پايان فصل اول سال جاري بيش ازيک ميليون کاربر داشته است واز اين تعداد ۳۰۰هزار نفر کاربر سرويس هاي نسل سوم هستند.
از تعداد کاربران و ضريب نفوذ تلفن همراه عمان اطلاع دقيقي در دست نيست.
همچنين اعلام شده است که اپتوس دومين شرکت مخابراتي و ارتباط از راه دور استراليا برنامه جديد موبايلي مبني بر مکالمه، پيام کوتاه و MMS نامحدود به کاربران استراليايي ارايه مي دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت گيزمودو، بر اين اساس کاربران مي توانند با پرداخت ماهانه ۷۹ دلار از اين سرويس استفاده  و مقدار زيادي پول ذخيره کنند.
تعداد کاربران تلفن همراه در استراليا تا ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي بيش از ۲۱ ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۶/۱۰۰ درصد اعلام شده است.
استراليا شش اپراتور تلفن همراه دارد که اپتوس موبايل با ۷ ميليون کاربر رتبه دوم را در جدل رده بندي اپراتور هاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۰۰ درصد سهام اين اپراتور در اختيار شرکت ارتباطات سنگاپور است.
۱۳۵/۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا