آلتل براي گوشي هاي دوربين دار سرويس MyShow ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس به کاربران اجازه مي دهد که با استفاده از دوربين هاي گوشي عکس بگيرند و از ميان آنها برخي تصاوير را انتخاب  و روي وب منتشر کنند.MyShow يک صفحه وب ويژه دارد که به کاربران اجازه مي دهد، تصاوير منتخب را …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس به کاربران اجازه مي دهد که با استفاده از دوربين هاي گوشي عکس بگيرند و از ميان آنها برخي تصاوير را انتخاب  و روي وب منتشر کنند.
MyShow يک صفحه وب ويژه دارد که به کاربران اجازه مي دهد، تصاوير منتخب را شخصي و خصوصي کنند و  موسيقي و متن نيز به آن بيافزايند و آن ها را روي وب سايت آپلود کنند.
با اين حال اين تصاوير مي توانند به آساني روي وب سايت هاي شبکه هاي اجتماعي چون MySpace و Facebook آپلود شود.
کاربران براي اشتراک و استفاده از MyShow  بايد ماهانه ۹۹/۳ دلار پرداخت کنند.
بر اساس اين گزارش بيشتر گوشي هايي را که آلتل ارايه مي دهد دوربين دار هستند اما هيچکدام از آنها دوربين بيش از ۲ مگاپيکسل ندارند.
کاربران مي توانند براي استفاده از اين سرويس از تعداد زيادي از گوشي هايي همچون LG Rumor، MOTORORK Z6m ، MOTORAZR V9m موتورولا، LG Glimmer، Curve 8330 بلک بري، HTC Touch و HTC PPC6800 انتخاب کنند.
شرکت آمريکايي آلتل وايرلس در ۳۵ ايالت آمريکا سرويس هاي تلفن همراه ارايه مي دهد و با ۱۳ ميليون کاربر عنوان پنجمين اپراتور آمريکايي را به خود اختصاص داده است.
اين شرکت قرار است با اپراتور بزرگ وريزون ادغام شود.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا