ثبت‌نام اينترنتي از روز يكشنبه انجام مي‌شود

به ‌گزارش خبرنگار موبنا به نقل ازروابط‌ عمومي شرکت ارتباطات سيار ايران سرويس GPRS همراه ‌اول، راه‌اندازي شده و از صبح روز يکشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۳۸۷، آماده‌ ارايه به مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي «۰۹۱۲» در استان تهران است. مشترکان ۰۹۱۲ همراه ‌اول در اين مرحله مي‌توانند از ساعت ۲۳ تا ۸ صبح روزهاي عادي و تمام …

به ‌گزارش خبرنگار موبنا به نقل ازروابط‌ عمومي شرکت ارتباطات سيار ايران سرويس GPRS همراه ‌اول، راه‌اندازي شده و از صبح روز يکشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۳۸۷، آماده‌ ارايه به مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي «۰۹۱۲» در استان تهران است.
مشترکان ۰۹۱۲ همراه ‌اول در اين مرحله مي‌توانند از ساعت ۲۳ تا ۸ صبح روزهاي عادي و تمام ساعات روزهاي تعطيل، از اينترنت استفاده کنند.
مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي «۰۹۱۲» که متقاضي استفاده از اين سرويس در استان تهران هستند بايد از ساعت ۱۰صبح روز يکشنبه ۱۲ آبان‌ماه با مراجعه به سايت اينترنتي اين شرکت به نشاني WWW.MCI.IR تقاضاي خود را ثبت کنند.
پذيرش درخواست، متناسب با شرايط شبکه و در هر مرحله براي ۵۰ هزار نفر صورت مي‌پذيرد که از طريق پيامک به اطلاع مشترک متقاضي مي‌رسد.
بر اساس گزارش همراه‌ اول، بر اساس اطلاعاتي که متقاضي در سايت اينترنتي ثبت کرده است، پيامک تنظيمات لازم براي استفاده از خدمات GPRS را برايش ارسال مي‌کند.اطلاعات بيشتر درباره‌ چگونگي ارائه‌ درخواست، نحوه‌ ارايه‌ سرويس، تعرفه‌ خدمات و تنظيمات انواع گوشي‌ها، در آدرس اينترنتي مذکور ارايه مي‌شود.بر اساس آنچه که اعلام شده  فعلاً فاز اول ارايه‌ سرويس GPRS آغاز شده و به‌تدريج در فازهاي بعدي، اين سرويس در تمامي ساعات و براي مشترکان تمامي سيم‌کارت‌هاي همراه ‌اول در استان تهران و در ادامه، ساير نقاط کشور ارائه مي‌شود.
۱۱۷/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا