تعداد کاربران برزيلي به بيش از ۱۳۳.۲ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين گزارش در ادامه تعداد کل کاربران اضافه شده تنها در ماه ژوئن را با ۱.۹درصد افزايش نسبت به ماه مي همين سال ، دو ميليون و۶۰۰هزار نفراعلام کرد.در اين گزارش از “ويوو”،”تيم” و “کلارو” به عنوان سه اپراتور موجود دربرزيل نام برده است که ويووبا بيش از۳۴ميليون …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين گزارش در ادامه تعداد کل کاربران اضافه شده تنها در ماه ژوئن را با ۱.۹درصد افزايش نسبت به ماه مي همين سال ، دو ميليون و۶۰۰هزار نفراعلام کرد.
در اين گزارش از “ويوو”،”تيم” و “کلارو” به عنوان سه اپراتور موجود دربرزيل نام برده است که ويووبا بيش از۳۴ميليون کاربر تا پايان مارس ۲۰۰۸ ميلادي رتبه اول را در بين کاربران اين کشور به خود اختصاص داده است.
سهامداران اصلي ويوو، تلفنيکا اسپانيا و تلکام پرتقال هستند که هر کدام به طور برابر ۵۰درصد سهم اين اپراتور را در اختيار دارند.
رتبه دوم اپراتورهاي اين کشور در اختيار تيم است که تا پايان مارس ۲۰۰۸ميلادي بيش از ۳۲ميليون کاربر داشته است.سهامدار اصلي اين اپراتور تلکام ايتاليا است.
کلارو با ۳۱ميليون و ۱۸۲هزار کاربر اپراتور سوم اين کشور  و سهامدار اصلي آن امريکن مويل مکزيک است.
 اين خبر آمار دقيقي در مورد اينکه هر کدام از اپراتورها در ماه ژوئن چه تعداد به کاربرانشان اضافه شده است، منتشر نکرده است.
۱۳۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا