شرکت سيليکون واسط کاربري ULP ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت مانينيوز، شرکت Silicon Image اعلام کرد که واسط ULP شامل VastLane(TM) SiI9206 HDMI™) بوده و کار انتقال نيمه رساناي PHY را انجام مي دهد و با هسته پروتکل اينترنتي IP براي استفاده کاربران از کاربردهاي دستگاه تلفن همراه است.فناوري MHL يک روش ارتباط جديد است …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت مانينيوز، شرکت Silicon Image اعلام کرد که واسط ULP شامل VastLane(TM) SiI9206 HDMI™) بوده و کار انتقال نيمه رساناي PHY را انجام مي دهد و با هسته پروتکل اينترنتي IP براي استفاده کاربران از کاربردهاي دستگاه تلفن همراه است.
فناوري MHL يک روش ارتباط جديد است که مي تواند به طور شگفت انگيزي اندازه رابط را توسط تنها ۵ پين براي اتصالات HD کاهش دهد.
فناوري MHL مي تواند با عملکردهاي چندتايي در سراسر پين همچون USB، شارژ کردن، دستگاه هاي صوتي و ويديويي آنالوگ و بهينه سازي پاسخ به احتياجات و نيازهاي دستگاه هاي تلفن همراه امروزي سازگار شود.
کاربران هر روز درخواست بيشتري از محتواهاي سرگرمي براي دانلود و استفاده در دستگاه هاي تلفن همراه شان دارند بنابراين گرفتن عکس با وضوح تصوير بالا و ذخيره فيلم کامل در دستگاه هاي تلفن همراه عملکردهاي پيش پاافتاده اي است اما با استفاده از فناوري HD راه حل جديدي براي افزايش ميزان محتواها به وجود مي آيد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا