پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار امروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.در همين حال گوشي ۶۵۰۰ SLIDE نوکيا که توانسته مورد تقاضاي کاربران …

 به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
در همين حال گوشي ۶۵۰۰ SLIDE نوکيا که توانسته مورد تقاضاي کاربران اين برند باشد با قيمت سه ميليون و ۱۰۰ هزار  ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امکانات بالا مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته است.
گوشي SLIDE 6500  نوکيا که ۹۴ گرم وزن دارد ، با دو ترکيب رنگي مشکي و برنز از ماه مي سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله از نوع MP3 player ، MP3، AAC+، AAC، پورت microUSB و بلوتوث ورژن دو است.
**سوني اريکسون
مدل W910سوني اريکسون با امکاناتي مناسب توانسته در ليست پرفروش ترين گوشي ها قرار گيرد.
اين گوشي کشويي هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال  در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
گوشي W910  در سال ۲۰۰۷عنوان بهترين گوشي را کسب کرد و در سيزدهمين کنگره جهاني تلفن همراه جايزه بهترين ها را به خود اختصاص داد.
اين گوشي از تکنولوژي جديدي به نام sensme برخوردار است که در حين گوش دادن موسيقي مي توان بدون لمس کردن دکمه ها و با تکان دادن اعضاي بدن دکمه هايي نظير stop، play و next را اجرا کرد. به عنوان مثال در حين پخش موسيقي با وجود تکنولوژي sensme مي توان با تعريف حرکت اعضاي بدن مانند تکان دادن دست، سر و ساير اعضاي بدن، بدون لمس دکمه هاي play، stop ، next،… بر اين گوشي تسلط کامل داشت.
سوني اريکسون W910 يک گوشي جديد slider بوده که در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ ميلادي  وارد بازار جهاني شده است و داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل،دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي با قابليت بزرگنمايي ۵/۲ برابر مي باشد.
همچنين اين گوشي با دو رنگ بندي متفاوت زرشکي و مشکي داراي حافظه داخلي ۴۰ مگابايت،حافظه جانبي Memory Stick Micro M2 و مجهز به نسخه دوم فناوري بلوتوث است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه مدل G800اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
اين گوشي با قيمت سه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران در اختيار کاربران قرار گرفت.
 G800سامسونگ اولين بار توسط شرکت”پارس مايکروتل” توزيع کننده گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه توزيع شد.
اين مدل که جزو خانواده ULTRA است، مجهز به دوربين پنج مگاپيکسلي بوده که از قابليت زوم سه X optical و فلش Xenon برخوردار مي باشد .
گوشي G800 سامسونگ از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ ميلادي با ۱۳۴ گرم وزن درترکيب رنگي نقره اي و مشکي به بازار جهاني تلفن همراه عرضه شده است.
صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل ۲.۴ اينچ،حافظه داخلي ۱۶۰ مگابايتي از جمله قابليت هاي اين گوشي مي باشد.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل A1200 اين برند را با قيمت دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال ، به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي A1200موتورولا در همان ابتداي ورود به بازار به دليل امکانات مناسب و برخوردار بودن از صفحه نمايش لمسي مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت.
اين محصول موتورولا در حال حاضر به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد و در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله مي باشد.
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
**اچ تي سي
گوشي TOUCH اچ تي سي  که کمتر از يک سال وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست.مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است .
اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC  داراي ويندوز موبايل شش است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما به دليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار است، صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز بوده در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسلي است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود.
دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
۱۲۹/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا