مدل F500 سامسونگ

** طراحي سامسونگ F500 به رده گوشي هاي دورو تعلق دارد و سازنده در اين گوشي ها تلاش مي کند تا دو دستگاه را در يک گوشي ادغام کند و در عين حال ساختار باريک و شيک گوشي را حفظ نمايد . ابعاد گوشي ???.? در ۵? در  ?0.7 ميلي متر و وزن آن ۷.۵ …

** طراحي
سامسونگ F500 به رده گوشي هاي دورو تعلق دارد و سازنده در اين گوشي ها تلاش مي کند تا دو دستگاه را در يک گوشي ادغام کند و در عين حال ساختار باريک و شيک گوشي را حفظ نمايد . ابعاد گوشي ???.? در ۵? در  ?0.7 ميلي متر و وزن آن ۷.۵ گرم است که F500 را به دستگاه هاي بزرگ و سنگين نزديک مي کند . اين گوشي در واقع تلفن و دستگاه media player است .  
قسمت پايين گوشي مانند نوکيا ۵۷۰۰ Xpress Music چرخان است و تا ۱۸۰ درجه مي چرخد که محور آن نيز در عوض قسمت مياني در يک انتها قرار مي گيرد. بنابراين به راحتي مي توان زاويه ديد را تنظيم کرد . مکانيسم چرخشي قسمت پايين گوشي بخوبي کار مي کند.
کليد دو طرفه و قفل صفحه کليد در کنار گوشي مشاهده مي شود.کليد دوربين نيز در فاصله کمي از اين دو کليد قرار دارد که فقط در صورت استفاده از قسمت چند رسانه اي فعال مي شود . کليد دوربين داراي برآمدگي کمي است که استفاده از آن را آسان مي کند .  
دکمه Reset کمي پايين تر قرار گرفته و وجود اين دکمه در مدل F500 که داراي طراحي دورو مي باشد، اجتناب ناپذير است زيرا باتري گوشي قابل جابجايي نيست و در صورت بروز مشکل نمي توان باتري را بيرون آورد ، بنابراين بايد از دکمه Reset استفاده شود.
** صفحه نمايش
گوشي تلفن همراه F500 داراي يک صفحه نمايش افقي با وضوح ??۰ در  ?7? پيکسل با نمايش ۶۵ هزار رنگ است . صفحه نمايش مدل فوق حتي زير نور مستقيم خورشيد نيز قابل خواندن است . صفحه نمايش در نگاه اول نسبتا کوچک بنظر مي رسد. طرف چند رسانه اي گوشي داراي يک صفحه نمايش بزرگ ۲.۴ اينچ با وضوح ??۰ در ??۰ پيکسل و ۲۶۲ هزار رنگ است . اين صفحه نمايش از شفافيت کافي برخوردار است و امکان کار با منوهاي بخش چند رسانه اي را در نور مستقيم خورشيد نيز فراهم مي کند.
** دوربين
اين گوشي به يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل مجهر است که در طرف تلفن دستگاه قرار دارد . دوربين گوشي در همان محلي مشاهده مي شود که معمولا محل دوربين ثانويه در گوشي ها است.
 کيفيت عکس هاي دوربين و کارايي آن چندان مطلوب نيست. دوربين در ماکسيمم وضوح ??۰ در ??۰ پيکسل فيلمبرداري مي کند و با استفاده از تنظيمات آن مي توان تغييراتي را انجام داد . گزينه اي بزاي تعادل رنگ سفيد ، جلوه هاي ويژه ، قطع صدا و … وجود دارد . مدت زمان فيلمبرداري به حافظه آزاد موجود بستگي دارد.
** حافظه داخلي
حافظه داخلي اين گوشي ۳۵۰ مگابايتي توسط کارت حافظه micro SD ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
گفتني است اين گوشي از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه تهران مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفت.
گوشي سامسونگ مدل F500 با گارانتي رسمي چندي پيش به بهاي سه ميليون و ۵۵۰ هزار ريال فروخته مي شد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا