Nawras سرويس هاي ترجمه SMS درعمان عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت زويا، سرويس Mutarjimکار ترجمه کلمات و عبارات عربي به انگليسي و بالعکس را انجام مي دهد در حالي که سرويس Tahadath چگونگي تلفظ کلمات را بصورت متني يا  به شکل پيام صوتي براي کاربر مي فرستد. بر اساس اين گزارش ، کاربران در کشور عمان …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت زويا، سرويس Mutarjim
کار ترجمه کلمات و عبارات عربي به انگليسي و بالعکس را انجام مي دهد در حالي که سرويس Tahadath چگونگي تلفظ کلمات را بصورت متني يا  به شکل پيام صوتي براي کاربر مي فرستد.
بر اساس اين گزارش ، کاربران در کشور عمان عبارات و کلماتي را که معني آن را نمي دانند به شکل پيام کوتاه به يک شماره خاص ارسال مي کنند و سپس متن اصلي و ترجمه آن براي کاربر ارسال مي شود.
تازه ترين بررسي ها نشان مي دهد که تعداد کاربران تلفن همراه در منطقه سلطان نشين عمان در چهار ماهه اول امسال در مقايسه با پايان سال گذشته ۱۱درصد رشد داشته است وشمار کاربران از ۲.۵ ميليون نفر در  سال گذشته هم اکنون به ۲.۸ميليون رسيده است.
در اين گزارش تعداد کاربران سرويس هاي دايمي از ۲۹۳هزارو ۶۲۲هزار نفر به   296هزارو ۹۸۸نفر و تعداد کاربران سرويس هاي اعتباري از ۲.۲ به ۲.۵ ميليو ن نفر رسيده است.
تعداد کاربران اينترنتي اين سلطان نشين نيز در اين مدت با ۱۴.۵درصد رشد از بيش از ۱۰۱ هزارنفر به ۱۱۶هزار نفر رسيده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا