پلیس آمریکا باند قاچاق آیفون به هنگ کنگ را شناسایی کرد

به گزارش موبنا، پلیس محلی اورِگان فعالیت‌های غیرقانونی این باند را متوقف و اعضای آن را دستگیر کند. این اقدام پس از آن صورت گرفت که ماموران پلیس به خرید ده‌ها دستگاه آیفون از فروشگاه‌ اپل در دو مرکز خرید مشکوک شدند و با بررسی‌های بیشتر دریافتند که این گوشی‌ها برای ارسال به کشور هنگ …

به گزارش موبنا، پلیس محلی اورِگان فعالیت‌های غیرقانونی این باند را متوقف و اعضای آن را دستگیر کند. این اقدام پس از آن صورت گرفت که ماموران پلیس به خرید ده‌ها دستگاه آیفون از فروشگاه‌ اپل در دو مرکز خرید مشکوک شدند و با بررسی‌های بیشتر دریافتند که این گوشی‌ها برای ارسال به کشور هنگ کنگ خرید شده است.

ماموران پلیس که به این اقدام مشکوک شده بودند، در یکی از این مراکز خرید مستقر شدند. پلیس شاهد آن بود که یک افرد ده‌ها دستگاه گوشی هوشمند آیفون را خریداری کرده است که این مسئله از نظر آنها غیرمنطقی بود.

سپس ماموران پلیس مرد را تعقیب کردند و زمانی که وارد اتومبیل شد، او را دستگیر کردند. آنها با بررسی بیشتر متوجه شدند که در اتومبیل این مرد صدها دستگاه گوشی هوشمند آیفون موجود است.

بررسی دقیق‌تر ماموران پلیس شهر اورِگان نشان داد در اتومبیل این مرد ۴۷۰ دستگاه گوشی هوشمند آیفون موجود بوده که ارزش آنها ۲۹۰ هزار دلار برآورد می‌شده است. آنها همچنین مقدار زیادی کارت هدیه Apple Store به ارزش ۵۸۵ هزار دلار را شناسایی کردند.

به هر حال، این مرد که تمام خریدهای خود را به صورت قانونی انجام داده بود دستگیر نشد. آنها هم‌اکنون با ماموران پلیس همکاری می‌کنند تا این باند بزرگ شناسایی و دستگیر شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا