امکان ارائه سرويس ارسال پبام کوتاه از تلفن ثابت در استان تهران وجود دارد

دکتر جليلي رييس هيات مديره شرکت سازنده مراکز ارسال SMS از تلفن ثابت (پيک آسا) در گفت وگو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: در حال حاضر سرويس ارسال SMS از تلفن ثابت در استان تبريز به مشترکان داراي گوشي هاي مخصوص در حال عرضه بوده و در استان فارس نيز به زودي ارائه خواهد شد. وي …

دکتر جليلي رييس هيات مديره شرکت سازنده مراکز ارسال SMS از تلفن ثابت (پيک آسا) در گفت وگو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: در حال حاضر سرويس ارسال SMS از تلفن ثابت در استان تبريز به مشترکان داراي گوشي هاي مخصوص در حال عرضه بوده و در استان فارس نيز به زودي ارائه خواهد شد.
وي افزود: در استان کرمان و تهران نيز اين مرکز در حال ارزيابي و اجراي پايلوت بوده و پس از انجام مناقصه امکان ارائه آن وجود دارد.
جليلي گفت: اعلام مناقصه يا مزايده جهت ارائه اين سرويس در تهران بايد توسط شرکت مخابرات استان تهران صورت گيرد.
وي در خصوص گوشي هاي مخصوص اين سرويس ادامه داد: شرکت پيک آسا تلاش هايي جهت واردات گوشي هاي سازگار با پروتکل هاي استاندارد داشته و هم اکنون اين نوع گوشي ها در بازار موجود است.
وي گفت: از نظر ساخت مرکز SMS تلفن ثابت، توليد داخل آماده بوده و مشکلات ديگر از جمله تعرفه و ارتباط با تلفن همراه رفع شده است.
وي خاطرنشان کرد: در صورت درخواست استان ها آمادگي لازم جهت همکاري، تنظيم اسناد و ارائه سرويس ارسال پيام کوتاه از طريق تلفن ثابت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا