توزیع سوخت از طریق اینترنت

به گزارش خبرنگار موج، درآینده نزدیک طرح توزیع فروآورده های سوختی از طریق اینترنت در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.“سامانه اینترنتی مدیریت فرآوره های سوختی” با همکاری سازمان ها و شرکت های مختلف از جمله شرکت پخش فروآورده های نفتی اکنون در بسیاری از استان های کشور در حال فعالیت است.این سامانه برای کنترل …

به گزارش خبرنگار موج، درآینده نزدیک طرح توزیع فروآورده های سوختی از طریق اینترنت در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.
“سامانه اینترنتی مدیریت فرآوره های سوختی” با همکاری سازمان ها و شرکت های مختلف از جمله شرکت پخش فروآورده های نفتی اکنون در بسیاری از استان های کشور در حال فعالیت است.
این سامانه برای کنترل و مدیریت آن لاین سوخت در کشور تهیه شده است، و توان گزارش دهی کامل هر گونه تقاضای سوخت از خرد تا کلان را برای مدیران مسول فراهم می سازد.
در حال حال حاضر عمده فعالیت این سامانه بر روی فرآورده های نفت گاز(گازوئیل) متمرکز است.
افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت سوخت می توانند از طریق این سامانه تقاضای خود را به شرکت پالایش و پخش بدهند و این شرکت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تقاضای مربوطه رسیدگی می کند.
یکی از ویژگی های این سامانه شفاف سازی در پروسه مصرف سوخت است.
به عنوان نمونه چنانچه کشاورزی برای مصارف خود تقاضای سوخت کند، این امر در ابتدا باید به تائید مسولان کشاورزی شهر درخواست کننده برسد و پس از تائید کارشناسان شرکت پخش با درخواست سوخت فرد مذکور موافقت می شود. یکی از شرایط کسب سوخت احراز هویت و مطابقت اسناد ارائه شده با واقعیت است.
براساس این گزارش، هم اکنون تقاضاهای بسیاری در این سامانه به ثبت رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا