دو خبر از “موبيسپين” و آپتوس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” همکاري Mobispine با مهمترين ارايه کننده سرويس هاي اينترنتي در هند، OnMobile، به منظور افزايش تعداد کاربران اين شرکت تا ۳۹۰ ميليون نفر است.مدير اجرايي Mobispine با اعلام رسمي امضاي اين قرارداد توضيح داد: پس از استقبال گسترده نرم افزار خبري و دانلود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” همکاري Mobispine با مهمترين ارايه کننده سرويس هاي اينترنتي در هند، OnMobile، به منظور افزايش تعداد کاربران اين شرکت تا ۳۹۰ ميليون نفر است.
مدير اجرايي Mobispine با اعلام رسمي امضاي اين قرارداد توضيح داد: پس از استقبال گسترده نرم افزار خبري و دانلود ۳ ميليوني آن توسط کاربران تصميم به همکاري با OnMobile گرفته شد.
شرکت OnMobile مهمترين ارايه دهنده سرويس هاي تلفن همراه براي اپراتور هاي هند است و با اکثر آنها همکاري مشترک دارد.
دفتر مرکزي اين شرکت دربنگلور  قرار دارد و
کاربران اپراتور هاي Airtel, Hutch, BSNL, Idea, MTNL, Singtel و Optus از سرويس هاي اين شرکت استفاده مي کنند.
شمار کاربران تلفن همراه هند از مرز ۲۵۰ميليون نفر گذشته است و ماهانه ۸ ميليون کاربر بر تعداد کاربران اين کشور افزوده مي شود.
 همچنين در خبر ها آمده است که آپتوس دومين شرکت ارتباطي استراليا از ارايه گسترش سرويس هاي فناوري نسل سوم در داروين خبر داد.
به گزارش گروه اخبار”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آپتوس در ادامه گزارش خود اعلام کرد فروشگاهي نيز با نام “يس” نيز براي ارايه سرويس هاي مختلف از جمله وسايل جانبي ،گوشي هاي نسل سوم و توليدات بي سيم در مرکز اين منطقه تاسيس خواهد کرد.
“مارک ويليامسون”يکي از مديران آپتوس در اين باره گفت:آپتوس درصدد است تمام شبکه ها ي تلفن همراه خود را با بکارگيري فناوري نسل سوم ارتقا دهد وهمچنين در نظر دارد با احداث يک جايگاه ويژه سرويس هاي فناوري نسل سوم را در اختيار ديگر مناطق اين کشور قرار دهد.
وي افزود:مطمئنا اين سرويس هاي مي تواند کمک شاياني به مردم اين مناطق در پيشبرد نيازهاي ارتباطيشان بکند.
تعداد کاربران تلفن همراه در استرايلا تا ژوئن ۲۰۰۸ميلادي بيش از ۲۱ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۰.۷۶درصد اعلام شده است.
استراليا شش اپراتور ارتباطي دارد که آپتوس با هفت ميليون کاربر رتبه دوم را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا