ايران آماده انتقال تجربيات خود در زمينه فنآوري جديد به ديگر کشورها است

 به گزارش موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر محمد سليماني در چهارمين اجلاس امنيت ICT در کشور سوريه، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: در گذشته، ما محصولات و خدمات مورد نياز خود را از خارج کشور تأمين مي‌کرديم که بالاطبع ، هزينه زيادي دربر داشتوي افزود: اما در …

 به گزارش موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر محمد سليماني در چهارمين اجلاس امنيت ICT در کشور سوريه، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: در گذشته، ما محصولات و خدمات مورد نياز خود را از خارج کشور تأمين مي‌کرديم که بالاطبع ، هزينه زيادي دربر داشت
وي افزود: اما در حال حاضر و با تلاش‌هاي صورت گرفته توانسته‌ايم، توانايي توليد فنآوري و دانش را براي حمايت از خدمات در کشور خود افزايش دهيم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خاطر نشان کرد: هم اکنون و با تکيه به اسلام زنده و پويا و ذوق و استعداد جوانان خود قادريم آهنگ رشد علم و فنآوري را در کشورمان نسبت به گذشته، چندين برابر افزايش دهيم.
وي تأکيد کرد: در همين راستا و در حوزه هاي مختلف از جمله دستيابي به نانوتکنولوژي، پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته ايم.
بر اساس اين گزارش، دکتر محمد سليماني در اين همايش به معرفي امکانات و زيرساخت‌هاي ارتباطات فناوري اطلاعات پرداخت و همچنين اطلاعات و آماري در رابطه با شبکه‌هاي فيبرنوري، ارتباطات سيار و اينترنت در ايران را به حاضران در اجلاس ارايه کرد.
همچنين پروانه اپراتور سوم تلفن همراه و تلاش هاي صورت گرفته درباره خصوصي سازي در بخش مخابرات ايران، از ديگر بخش‌هاي سخنراني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات کشورمان در اين اجلاس بوده است.
اين گزارش حاکي است، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين سفر با همتاي سوري خود نيز ديدار و در خصوص چگونگي اجراي تفاهمات منعقده ما بين دو کشور در حوزه ICT به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا