جزييات بيشتر درباره گوشي سوني اريسکون مدل دبيلو ۹۰۲ منتشر شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي اسلش فون،  درساخت سخت افزاري  اين گوشي که با کدنام “پاتي” Patti نيز شناخته مي شود، از همان پلتفورم بکار رفته در گوشي سايبر شات C902 استفاده شده است و همچنين مي توان آن را يک واکمن نيز ناميد.از عکسي که ازاين گوشي منتشرشده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي اسلش فون،  درساخت سخت افزاري  اين گوشي که با کدنام “پاتي” Patti نيز شناخته مي شود، از همان پلتفورم بکار رفته در گوشي سايبر شات C902 استفاده شده است و همچنين مي توان آن را يک واکمن نيز ناميد.
از عکسي که ازاين گوشي منتشرشده است ، به نظر مي رسد که گوشي يادشده با طرح آب نباتي و ازسري گوشي هاي نازک با ضخامت حدود  10 ميليمتر باشد و طرح و شکل ظاهري آن شبيه گوشي هاي  مدل W890 و K630 است.
W902  Sony Ericsson اولين گوشي موسيقايي شرکت سوني اريکسون است که داراي  دوربين ۵ مگاپيکسلي با فلاش و فوکوس خودکار،کليدهاي موسيقايي مخصوص در سمت چپ مي باشد.
اين گوشي داراي قابليت ها ، کارآيي ها و سيستم هاي جديد و پيشرفته از جمله پلتفروم A300 ارتقا يافته توسط شرکت سوني اريکسون ،قابليت هاي موسيقايي ،  سيستم اتصال پرسرعت HSDPA ، Wi-Fi ، بلوتوث ۱/۲ ، حافظه داخلي با ظرفيت حداقل چند گيگابايت است.
اين گوشي با حافظه ۱۶ گيگابايتي  داراي  صفحه نمايش لمسي است که نسخه بعدي گوشي مدل W595  به شمار مي آيد.
گوشي هاي سوني اريکسون مدلهاي Patti،  W595 و W960 داراي قابليت ها و سيستم هاي پيشرفته هستند که بزودي به بازار عرضه خواهند شد و گفته مي شود شرکت سوني اريکسون با ارايه و فروش اين سه گوشي ،  نيم فصل دومي خوبي درنيمه دوم سال ۲۰۰۸ ميلادي در پي خواهد داشت.
بطور رسمي اين گوشي بايد در ۲۲جولاي با قيمت خرده فروشي حدود ۵۰۰ دلار آمريکا به بازار عرضه شود.
۱۳۱ /۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا