يک سوم تايواني ها گوشي هاي ۳G دارند

  به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت چايناپست، بر اساس گزارش موسسه صنعتي اطلاعات اين کشور، شمار مشترکاني که از تلفن هاي نسل سومي استفاده مي کنند هم اکنون به ۹۶/۷ ميليون نفر رسيده که حدود ۵/۳۲ درصد کل کاربران تلفن همراه را تشکيل مي دهند. اين درحالي است که شمار …

  به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت چايناپست، بر اساس گزارش موسسه صنعتي اطلاعات اين کشور، شمار مشترکاني که از تلفن هاي نسل سومي استفاده مي کنند هم اکنون به ۹۶/۷ ميليون نفر رسيده که حدود ۵/۳۲ درصد کل کاربران تلفن همراه را تشکيل مي دهند.
اين درحالي است که شمار کاربران گوشي هاي نسل سومي در سه ماهه آخر سال گذشته  91/6 ميليون کاربر بوده است که حدود ۲/۱۵ درصد نسبت به فصل ماقبل رشد نشان مي دهد.
در اولين فصل سال ۲۰۰۸ شمار کل مشترکان تلفن همراه هرسه ماه  7/0 درصد رشد داشته و به ۴۷/۲۴ ميليون نفر رسيده است.
در مقايسه با رشد مشترکان شبکه نسل سوم، مشترکان شبکه نسل دوم ۵/۵ درصد کاهش پيدا کرده و به ۰۳/۱۵ ميليون کاربر رسيده است.
بر اين اساس، اپراتورهاي شبکه تلاش مي کنند که سرعت انتقال اطلاعات را با استفاده از شبکه نسل سوم ارتقا دهند و به  2/7 مگابيت بر ثانيه برسند و به اين ترتيب شمار مشترکان گوشي هاي نسل سوم را بيشتر کنند.
ضريب نفوذ تلفن همراه در تايوان با توجه به آمار موجود ۲/۱۰۰ درصد اعلام شده است و در اين منطقه ۹ اپراتور ارتباطي سرويس هاي خود را ارايه مي دهند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا