تعرفه ۲۵ درصدی گوشی تلفن همراه به نفع تولیدکنندگان نیست

“حمیدرضا منجی” در روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه که منجر به گسترش بی رویه واردات گوشی های غیرقانونی شده، جایگاهی  برای عرضه و فروش گوشی های داخلی  باقی نگذاشته است.وی افزود: حجم گسترده واردات غیرقانونی گوشی های تلفن همراه با …

“حمیدرضا منجی” در روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه که منجر به گسترش بی رویه واردات گوشی های غیرقانونی شده، جایگاهی  برای عرضه و فروش گوشی های داخلی  باقی نگذاشته است.
وی افزود: حجم گسترده واردات غیرقانونی گوشی های تلفن همراه با برندهای معتبر باعث شده مشتریان رغبتی برای خرید گوشی های وطنی نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: گوشی های چینی بی استاندارد و بی کیفیت که قاچاقی وارد کشور می شود نیز از دیگر معضلات بازار تلفن همراه محسوب می شود که به واردکنندگان قانونی و تولیدکنندگان ضرر می زند.
مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد  ادامه داد: عرضه  گوشی های قاچاقی با قیمت های پایین دربازار تلفن همراه  از جمله دلایل اصلی کاهش تقاضای از گوشی های گارنتی دار و تولید داخل است.
منجی تصریح کرد: به موجب همین امر تولیدکنندگان برای فروش بهتر محصولاتشان اقدام به عرضه آنها در بازار تلفن همراه شهرستان ها کرده اند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا