APT طرح تشيل کارگروه”امنيت فناوري اطلاعات و ارتباطات ” ايران را تاييد کرد

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي و اموربين الملل شرکت فناوري اطلاعات ، اين طرح  در  اجلاس گروه هاي مطالعاتي جامعه مخابراتي آسيا و اقيانوسيه (APT) که از دوشنبه ۱۷ تير تا ۱۹ تير به مدت ۳ روز در تهران برگزار شد، مورد تاييد قرار گيرفت.اين طرح که از سوي معاون گسترش …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي و اموربين الملل شرکت فناوري اطلاعات ، اين طرح  در  اجلاس گروه هاي مطالعاتي جامعه مخابراتي آسيا و اقيانوسيه (APT) که از دوشنبه ۱۷ تير تا ۱۹ تير به مدت ۳ روز در تهران برگزار شد، مورد تاييد قرار گيرفت.
اين طرح که از سوي معاون گسترش فناوري اطلاعات ارايه شد، يکي از دستاوردهاي مهم اين اجلاس بوده است و اعضاي شرکت کننده به اتفاق آرا بر ضرورت شکل گيري اين کارگروه تاکيد داشتند.
اين گزارش حاکي است که  مهندس “احمد عليپور” به عنوان رييس اين کارگروه براي انجام امور و تعيين راهبرد فعاليت هاي آتي  اين کارگروه انتخاب شد. 
پيش از اين گروههاي مطالعاتي جامعه مخابراتي آسيا و اقيانوسيه (APT) داراي ۴ کار گروه مطالعاتي در زمينه هاي شبکه نسل جديد ( NGN)، خدمات باند وسيع و تکنولوژي آينده ،سياست گذاري هاي مخابرات و اپراتورها و مصرف کننده ها بود .
 در اجلاس  APT در تهران  11 مقاله جديد در زمينه باند پهن ،‌نسل آينده مخابراتي (NGN) و امنيت ICT توسط کارشناسان ايراني از جمله کارشناسان شرکت فناوري اطلاعات ارايه شد.
اين اجلاس همه ساله در کشورهاي عضو برگزار مي شود و محل برگزاري اجلاس آتي ، آذر ماه سال جاري به اعضاي APT اعلام مي شود.
۱۱۷/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا