حمایت ویژه ارشاد از نرم افزارهای چند زبانه

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های حمایتی خود، تسهیلاتی را برای صادرات نرم افزار فراهم می کند. این حمایت ها شامل برقرای ارتباط میان تولید کنند گان نرم افزار و بازارهای خارجی  هدف است.همچنین کارشناسان …

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های حمایتی خود، تسهیلاتی را برای صادرات نرم افزار فراهم می کند. این حمایت ها شامل برقرای ارتباط میان تولید کنند گان نرم افزار و بازارهای خارجی  هدف است.
همچنین کارشناسان واحد توسعه رسانه های دیجیتال به نرم افزارهایی که ارزش صادرات دارند کمک می کند تا بتوانند  خود را در حد شاخصه های بین المللی ارتقا دهند.
اعزام شرکت هایی که نرم افزارهای چند زبانه  تولید می کنند به نمایشگاه ها و جشنواره های بین المللی  و خارجی از دیگر برنامه های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صنعت نرم افزار است.
سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۸ تا ۱۸ مهرماه در شش بخش «اصلی» و هشت بخش «جنبی» در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا