قيمت سيم کارت هاي همراه اول ۱۰۰ هزار ريال پايين آمد

 به گزارش خبرنگار موبنا، کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۲ در مناطق جنوب و شرق تهران باعث شده تا فروشندگان اين کالاي ارتباطي را با تعديل قيمت فوق در بازار عرضه کنند.“محمود اشرفي” يکي از منابع بازاري سيم کارت در اين باره گفت: در زمان حاضر تنها شاهد کاهش عرضه سيم کارت صفر کدهاي “۲” …

 به گزارش خبرنگار موبنا، کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۲ در مناطق جنوب و شرق تهران باعث شده تا فروشندگان اين کالاي ارتباطي را با تعديل قيمت فوق در بازار عرضه کنند.
“محمود اشرفي” يکي از منابع بازاري سيم کارت در اين باره گفت: در زمان حاضر تنها شاهد کاهش عرضه سيم کارت صفر کدهاي “۲” و “۳” در بازار تلفن همراه هستيم که با استمرار اين روند پيش بيني مي شود قيمت اين کدها با افزايش چشمگيري روبرو شود.
هم اکنون سيم کارت صفر کدهاي “۲” و “۳” به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال در بازار تهران به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده دو کد فوق به ترتيب به بهاي چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کد”۱″ نيز تا سقف پنج ميليون و ۹۰۰ هزار ريال است.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”، “۵”،”۶″، “۷”و “۸” به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰ هزار ريال در بازار پنج منطقه تهران فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي کارکرده کدهاي فوق با قيمت دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۹۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
ساير سيم کارت هاي موجود در بازار بدون تغيير قيمت نسبت به روزهاي گذشته خريدوفروش مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا