سه خبر از اچ تي سي، تري و پالم

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت اچ تي سي در حال راه اندازي سيستم عامل اندروييد براي شبکه “تي موبايل” است و در همين راستا گوشي هاي هوشمند خود را نيز بروز مي کند.گوشي اچ تي سي S720 که توسط شرکت “تلوس” ارايه مي شود بزودي با ويندوز …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت اچ تي سي در حال راه اندازي سيستم عامل اندروييد براي شبکه “تي موبايل” است و در همين راستا گوشي هاي هوشمند خود را نيز بروز مي کند.
گوشي اچ تي سي S720 که توسط شرکت “تلوس” ارايه مي شود بزودي با ويندوز موبايل ۱/۶ و سرعت بالاتر در انتقال داده ها در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
کاربران اين تلفن همراه مي توانند با مراجعه به اپراتور خود ورژن ارتقاء يافته اين تلفن همراه را تهيه کنند.
                         *****
شعبه ايتاليايي اپراتور “تري” با هدف ارايه سرويس تلويزيون همراه  با شرکت “آلکاتل لوسنت” قرارداد همکاري امضا کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين قرارداد به منظور گسترش و بهينه سازي شبکه هاي پهن باند تلويزيون همراه در ايتاليا صورت گرفته است.
علاوه بر اين شرکت “تري” با اين قرارداد سرويس هاي خود را در داخل و خارج کشور توسعه مي دهد.
شرکت “تري” وابسته به شرکت هنگ کنگي
(HWL) است که ۵۰۰ شرکت زير مجموعه آن قراردارند.
آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد.
                                     *****
شرکت آمريکايي “پالم” در راستاي رقابت و تلاش در دنياي صنعت موبايل ، سيستم عامل جديد با نام ” OS II” را براي سال ۲۰۰۹ ميلادي عرضه مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ، شرکت پالم همچنين اعلام کرده است درسال آينده ميلادي گوشي هاي تلفن همراه جديد را با سيستم عامل OS II به بازار عرضه مي کند.
اين سيستم عامل جديد براساس سيستم عامل ” لينوکس نووا” تهيه شده است.
جزييات بيشتر درباره سيستم عامل OS II پالم اعلام نشده است.
۱۱۲/۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا