اسپرينت گوشي هاي Push-to-Talk را ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي ها که روي شبکه Nextel Direct Connect کار مي کنند شامل دستگاه هاي سامسونگ Z400 ، ال جي  LX400 و سانيو PRO-700  و PRO-200 سانيو است که همه  اين دستگاه ها تاشو هستند. اين گوشي ها که پيش از اين در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي ها که روي شبکه Nextel Direct Connect کار مي کنند شامل دستگاه هاي سامسونگ Z400 ، ال جي  LX400 و سانيو PRO-700  و PRO-200 سانيو است که همه  اين دستگاه ها تاشو هستند.
اين گوشي ها که پيش از اين در ۴۶ ناحيه آمريکا عرضه شده بود از فناوري QChat استفاده مي کنند که امکان ارايه سرويس هاي Nextel Direct Connect push-to-talk را داشته و از پهناي باند موبايل اسپرينت بهره مي برند.
اين گوشي ها در  فونيکس آريزونا، بخش مرکزي کاليفرنيا، شرق کنتاکي، ماين، مينه سوتا، ميسوري، نيوهمشاير، بخش شمال مرکزي نيويورک، بخش شمال شرقي نيويورک، بوفالو نيويورک، روچستر نيويورک، اوتا، نورفولک ويرجينيا، ورمونت است.
گرانترين تلفن همراه از اين سري گوشي ها، سامسونگ  Z400 است که به قيمت ۹۹/۹۹ دلار با قرارداد دو ساله عرضه مي شود.
اين گوشي که از قابليت مقاومت در برابر گردو غبار، ضربه و لرزش برخوردار است از ويژگي دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي، مرورگر وب، ايميل، بلوتوث و سيستم ناوبري اسپرينت برخوردار است.
PRO-700 سانيو گوشي زمخت و محکم ديگري از اين سري است که با قيمت ۹۹/۷۹ دلار، دو سال قرارداد و ويژگي هايي چون Z400 در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
گوشي ديگر سانيو PRO-200  است که از قابليت مقاومت در برابر گرد و غبار و ضربه برخوردار نيست و به قيمت ۹۹/۴۹ دلار با دو سال قرارداد در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
گوشي LG LX400 نيز با قميت ۹۹/۷۹ دلار و ويژگي فناوري کاهش نويز و سروصدا با دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي، بلوتوث و GPS عرضه مي شود.
پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري اسپرينت اين چهار گوشي را در ديگر بازارهاي آمريکا نيز عرضه کند.
 QChat فناوري Push-to-Talk است که توسط کوالکام ارايه مي شود.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا