BT سرويس هاي همگرا خطوط ثابت و همراه را در آسيا – اقيانوسيه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين اپراتور انگليسي اعلام کرد در فاز اول اين طرح سرويس هاي خود را در کشورهاي سنگاپور،هنگ کنگ،استراليا و کره جنوبي ارايه مي کند. “ناتان بل”يکي از مقامات BT با ابراز خرسندي از اين که اين اپرتور اولين شرکتي است که در منطقه آسيا اقيانوسيه سرويس هاي خود را …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين اپراتور انگليسي اعلام کرد در فاز اول اين طرح سرويس هاي خود را در کشورهاي سنگاپور،هنگ کنگ،استراليا و کره جنوبي ارايه مي کند.
 “ناتان بل”يکي از مقامات BT با ابراز خرسندي از اين که اين اپرتور اولين شرکتي است که در منطقه آسيا اقيانوسيه سرويس هاي خود را ارايه مي دهد ، افزود : راهکارهاي غني اين طرح مي تواند موقعيت ما را به عنوان اپراتورپيشرو در ارايه اين سرويس در منطقه به طرز چشمگيري افزايش دهد.
وي افزود : در اين طرح از  فناوري واي فاي متداول به عنوان رابطي براي شبکه خطوط ثابت با WAP/GPRS/Bluetooth/Wi-Fi به منظور به روز کردن نظم گوشي کاربران استفاده مي شود.
BTاعلام کرد که براساس برنامه زمان بندي شده ، طرح مذکور را  تا شش ماه ديگر به مورد اجرا مي گذارد.
BT اپراتور شبکه مجازي تلفن همراه مي باشد که کار خود را از سال ۲۰۰۴ميلادي در لندن آغاز کرد و سرويس هاي اين اپراتور از طريق اپراتور وودافون انگليس تامين مي شود.
در انگليس ۱۱اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که BTدر بين ديگر رقبايش در انتها جدول قرار دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا