سرمايه غير نقدي اپراتورهاي جهان ۸/۲۴۸ميليارد دلاربرآورد شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اينفونتيک اين مقدار سرمايه را ۷درصد بيش از سرمايه غير نقدي اپراتورها ي در سال ۲۰۰۶ميلادي اعلام کرد. گزارش اينفونتيک بيانگر ايستايي در سرمايه هاي غير نقدي اپراتورها در سال ۲۰۰۸ و بدنبال آن رکود اين بخش در ۲۰۱۰و کاهش آن در سال ۲۰۱۱ است.اين مرکزدر گزارش خود …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اينفونتيک اين مقدار سرمايه را ۷درصد بيش از سرمايه غير نقدي اپراتورها ي در سال ۲۰۰۶ميلادي اعلام کرد.
گزارش اينفونتيک بيانگر ايستايي در سرمايه هاي غير نقدي اپراتورها در سال ۲۰۰۸ و بدنبال آن رکود اين بخش در ۲۰۱۰و کاهش آن در سال ۲۰۱۱ است.
اين مرکزدر گزارش خود همچنين  تاکيد کرده است که کاهش نرخ دلار آمريکا باعث افزايش تورم در برزيل ،کانادا،چين،اروپا،هند و ژاپن شده است که روي اين بخش تاثير خواهد گذاشت.
اينفونتيک در گزارش خود اعلام کرد که احتمال دارد در سال جاري در آمريکاي شمالي و اروپا که مرکز اصلي تهيه کنندگان سرويس هاي ارتباطي است به يک رکود نسبي برسد.
اينفونتيک در ادامه از  اپراتورهاي چين و هند به عنوان اپراتورهاي پيشرو جهان از لحاظ سرمايه غير نقدي و درآمد نام برد و افزود: انتظار داريم با وجود رکود در بسياري از بخش هاي جهان ، اين دو کشوربتوانند در اين بخش با يک جهش قابل توجه در سال ۲۰۰۸ ميلادي با بدست گرفتن نبض بازار، سرمايه  پروژه هاي ساختماني خود را  افزايش دهند.
 انفونيتک در اين گزارش درآمد اپراتورها ي تلفن همراه را در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱.۵تريليون دلار اعلام کرد و افزود اين ميزان نسبت به سال ۲۰۰۶ ميلادي ۱۰درصد رشد داشته است.
اينفونتيک ريسرچ مرکزي است که تحقيقاتي را در زمينه بررسي و آناليز بازار بين المللي شبکه هاي ارتباطي و صنايع مخابراتي انجام مي دهد و مقر اصلي آن در آمريکا مي باشد و علاوه بر آمريکا در لندن نيز شعبه دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا