نيوزيلندي ها اولين دارندگان iPhone 3G

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، نيوزيلند در نيم کره جنوبي واقع شده است و براساس ساعت جهاني ۱۱ جولاي ابتدا در اين کشور آغاز مي شود.بنابراين نيوزيلندي هايي که در انتظار iPhone 3G  هستند ساعت پاياني روز ۱۰ جولاي و دقايقي پس از نيمه شب مي توانند اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، نيوزيلند در نيم کره جنوبي واقع شده است و براساس ساعت جهاني ۱۱ جولاي ابتدا در اين کشور آغاز مي شود.
بنابراين نيوزيلندي هايي که در انتظار iPhone 3G  هستند ساعت پاياني روز ۱۰ جولاي و دقايقي پس از نيمه شب مي توانند اين گوشي را يک روز جلوتر از کاربران آمريکاي شمالي خريداري کنند.
البته اين گوشي در سراسر نيوزيلند در اولين دقايق روز ۱۱ جولاي عرضه نمي شود، بلکه تنها سه فروشگاه Wellington, Auckland  و Christchurch وودافون اين گوشي را عرضه مي کند.
قميت و برنامه ارايه اين گوشي توسط وودافون نيوزيلند هنوز اعلام نشده است و  اين اپراتور  نسخه ۸ گيگابايتي اين گوشي را با دو سال قرارداد و به قيمت ۱۹۹ دلار نيوزيلند که برابربا  150 دلار آمريکا يا ۹۶ يور است، عرضه مي کند.
ابعاد اين گوشي ۱۱۵.۵ x 62.1 x 12.3 ميليمترو تنها کمي از نسخه اوليه آن بزرگ تر است.
به هر حال مطمئنا اين گوشي از نسخه اوليه آن جذابتر خواهد بود و انتظار مي رود که آيفون نسا سومي بيشترين ميزان فروش را در اين کشور داشته باشد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا