ژاپني ها ۸/۱ميليارد ساعت با تلفن همراه صحبت کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ام دي ان”، گزارش امور داخلي وزارت ارتباطات ژاپن در مورد سال مالي ۲۰۰۷ حاکي از آن است که زمان مکالمه خطوط ثابت و همراه اين کشور سه ميليارد و ۷۳۴ ميليون ساعت بوده که نسبت به سال ۲۰۰۶ميلادي  1/2 درصد کاهش داشته است. …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ام دي ان”، گزارش امور داخلي وزارت ارتباطات ژاپن در مورد سال مالي ۲۰۰۷ حاکي از آن است که زمان مکالمه خطوط ثابت و همراه اين کشور سه ميليارد و ۷۳۴ ميليون ساعت بوده که نسبت به سال ۲۰۰۶ميلادي  1/2 درصد کاهش داشته است.
مکالمه خطوط ثابت با ۱۱ درصد کاهش نسبت به سال مالي ۲۰۰۶ ميلادي به ۸۳۵/۱ ميليارد ساعت رسيده است.
ميزان مکالمات و تماس تلفن همراه براي اولين بار در اين کشور از تماس هاي خطوط ثابت پيشي گرفت.
کاربران در اين بازه زماني ۱/۱۱۷ ميليارد تماس با خطوط ثابت و همراه داشته اند که نسبت به سال ۲۰۰۶ ميلادي  3/2 درصد کاهش داشته است.
زمان مکالمه و تعداد تماس هاي خطوط ثابت و همراه در اين کشور به طور کلي کاهش يافته است و علت اصلي آن را مي توان جايگزين شدن پيام هاي کوتاه، خصوصا پيام متني به جاي تماس تلفني دانست.
با افزايش تعداد کاربران و توسعه و رشد سرويس هاي مکالمات رايگان توسط اپراتور ها ، ميزان  ساعات مکالمه با تلفن همراه در اين کشور روز به روز در حال افزايش است.
تعداد مشترکين تلفن همراه تا پايان سال مالي ۲۰۰۷ ، ۷۲/۱۰۲ ميليون نفر گزارش شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته از ۲/۶ درصد رشد برخوردار بوده است.
اين در حالي است که تعداد مشترکين خطوط ثابت ژاپن ۲۳/۵۱ ميليون نفر گزارش شده که تقريبا نصف تعداد مشترکين تلفن همراه بوده و نسبت به سال ۲۰۰۶ ميلادي  1/7 درصد کاهش داشته است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا