مدل K510 سوني اريکسون

در دست گرفتن اين دستگاه راحت بوده و کارکردن با آن آسان است . تلفيق رنگ مشکي و نقره اي ، جلوه زيبايي به تلفن داده است . ساختار تلفن بسيار مستحکم است . قاب جلوي تلفن از پلاستيک مشکي ساخته شده است و چهار کليد عملکردي و جويستيک به رنگ نقره اي است. صفحه …

در دست گرفتن اين دستگاه راحت بوده و کارکردن با آن آسان است . تلفيق رنگ مشکي و نقره اي ، جلوه زيبايي به تلفن داده است . ساختار تلفن بسيار مستحکم است . قاب جلوي تلفن از پلاستيک مشکي ساخته شده است و چهار کليد عملکردي و جويستيک به رنگ نقره اي است.
صفحه نمايش داراي يک قاب نقره اي است وصفحه کليد پايين آن قرار دارد . دو Soft key و کليد Back ( در طرف چپ ) و کليد C ( در طرف راست ) ، جويستيک را دربر گرفته اند . کليد هاي عددي زير آنها قرار دارد . چهار کليد نقره اي و جويستيک پلاستيکي هستند ، در حاليکه کليد هاي عددي از مواد متفاوت لاستيک مانند ساخته شده اند . لنز دوربين و آينه خود نگاره در قاب پشتي دستگاه مشاهده مي شوند که روي يک حلقه نقره اي برجسته قراردارند ، بقيه قسمت پشت دستگاه به رنگ مشکي است . لنز دوربين نسبتا در عمق ساختار تلفن قرار دارد که احتمالا به دليل محافظت آن از خراشيدگي است . بلندگو زير دوربين قرار گرفته که فرم جالبي دارد . آرم سوني اريکسون نيز به طور عمودي روي پوشش باتري حک شده است . کناره هاي تلفن به رنگ نقره اي است و روي هر يک از آنها دکمه اي قرار دارد .
**باتري
باتري اين گوشي   Li – polymerوجود دارد که محل سيم کارت را پوشش مي دهد . اين باتري در حالت Stand by تا ۳۶۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا ۷ ساعت دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
اين مدل  سامسونگ داراي يک صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار رنگ است ، که وضوح آن ۱۶۰ در ۱۲۸ پيکسل است .
صفحه نمايش k510 در محيط هاي بسته يا در شرايط نور کم بخوبي عمل مي کند ، اما در نور مستقيم خورشيد خوانا نيست . نور زمينه صفحه نمايش نيز بسيار مطلوب است .
**سيستم پخش کننده
سوني اريکسون K510 از فرمت هاي فايل AMR , AAC , MP4 , WAV  MP3 و MIDAI پشتيباني مي کند . Media player داراي يک Equalizer با چندين گزينه است و playlist را نيز ارائه مي دهد. همچنين فايل هاي موسيقي و تصويري را اجرا مي کند و مي تواند براي اجرا در زمينه نيز تنظيم شود . بنابراين در زمان گوش دادن به موسيقي مي توانيد از ساير نرم افزار هاي تلفن نيز استفاده نمائيد . کنترل player بسيار ساده است و توسط جويستيک صورت مي گيرد .
**دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي ۳/۱ مگاپيکسلي است.
اين دوربين داراي گزينه هاي حالت شب ، Self-Timer ( زمان دادن به دوربين براي گرفتن عکس ) ، دورنما  و پراکنده است.
چندين جلوه ويژه رنگ فراهم شده است. دوربين اين مدل فاقد فلاش LED است. فيلمبرداري با K510 از وضوح پاييني برخوردار است. امکان مشاهده تصاوير در حالت افقي وجود دارد ، اما نمي توان آنها را زوم کرد.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي تنها ۲۵ مگابايتي است.
يکي از معايب اصلي اين گوشي ارتقا نيافتن حافظه داخلي آن است.
**سخن آخر
گوشي k510 سوني اريکسون هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران به بهاي۹۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا