نرم افزار فارسي نويس SMS همراه اول عرضه شد

به گزارش خبرنگار موبنا با استفاده از نرم‌افزار پيام‌رسان فارسي ، مشترک مي‌تواند پيامک‌هاي فارسي با حجم حدود ۲۰۰ کاراکتر را ارسال کند.اين در حالي است که در حالت عادي  و بدون استفاده از اين نرم افزار، پيامک هاي فارسي با حجم بيش از ۷۰ کاراکتر به چندين پيامک شکسته مي شوند و اين مساله …

به گزارش خبرنگار موبنا با استفاده از نرم‌افزار پيام‌رسان فارسي ، مشترک مي‌تواند پيامک‌هاي فارسي با حجم حدود ۲۰۰ کاراکتر را ارسال کند.
اين در حالي است که در حالت عادي  و بدون استفاده از اين نرم افزار، پيامک هاي فارسي با حجم بيش از ۷۰ کاراکتر به چندين پيامک شکسته مي شوند و اين مساله هزينه مضاعفي را براي کاربر تحميل مي کند.
بنابراين، استفاده از اين نرم افزار نه تنها امکانات فارسي را براي ارسال پيامک هاي کاربران فراهم مي سازد ، بلکه باعث صرفه جويي قابل توجهي در هزينه مشترکان خواهد شد.
لازم به ذکر است که  اين  نرم افزار امکان ارسال پيامک هاي فارسي در دو حالت فشرده و غير فشرده را دارد.
در حالت فشرده  گوشي تلفن همراه گيرنده بايد نرم افزار پيام رسان فارسي را داشته باشد تا پيامک دريافتي قابل خواندن باشد،اما درحالت غير فشرده، پيامک ارسالي بر روي گوشي هايي که اين نرم افزار را ندارند، نيز قابل خواندن است.
نرم افزار پيام‌رسان بر روي تمامي گوشي‌ها و PDAهاي داراي جاوا با امکانات MIDP 2.0،CLDC 1.0 ، JSR 120  و ۱۰۰ KB free memory قابل اجرا بوده که تقريبا حدود هفتاد درصد گوشي‌هاي مشترکان داراي اين ويژگي‌ها هستند.
براساس اين گزارش، پيامک‌هاي ارسالي اين برنامه، توسط نرم افزار پيام‌رسان ديگري که بر روي تلفن همراه مقصد نصب شده، قابل دريافت و مطالعه است.
توسط پيام‌رسان مي‌توان براي افرادي که اين نرم افزار را ندارند، نيز پيامک فارسي ارسال کرد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا