مردم آمريکا براي خريد آيفون نسل سومي در نيويورک صف کشيده اند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، iPhone 3G  11 جولاي ميلادي ( (۲۱ تير) در آمريکا و ۲۲ بازار جهاني عرضه مي شود ، اما طرفداران iPhone 3G از ديروز جلوي فروشگاه اپل در نيويورک صف کشيده اند.براساس اين گزارش،  ده ها نفر جلوي فروشگاه اپل در نيويورک بيتوته  …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، iPhone 3G  11 جولاي ميلادي ( (۲۱ تير) در آمريکا و ۲۲ بازار جهاني عرضه مي شود ، اما طرفداران iPhone 3G از ديروز جلوي فروشگاه اپل در نيويورک صف کشيده اند.
براساس اين گزارش،  ده ها نفر جلوي فروشگاه اپل در نيويورک بيتوته  کرده اند و  بعضي از آن ها با کودکانشان و کالسکه به آنجا آمده اند.
در ميان آنها يک زوج جوان با فرزند ۶ ماهه خود در صف ايستاده  و اين واقعيت را نمي پذيرند که کودک ۶ ماهه را نبايد درگير چنين مسايلي کرد.
ظاهرا اين گروه قصد دارند رکورد بزنند و روي وب سايت صبرکنندگان اپل نامگذاري شده اند، آنها نام خودشان را “The Who Farmers” گذاشته اند.
اين گروه اظهار داشته اند که بايد براي آنها عنوان “طولاني ترين زمان انتظار در صف خريد” در نظر گرفته شود.
مشتاقان iPhone بايد تا ساعت ۸ صبح روز ۱۱ جولاي که اپل و AT&T شروع به فروش iPhone 3G مي کند، جلوي ساختمان فروشگاه اپل منتظر بمانند و آنها از اين شانس برخوردارند که نام شان در اين رکور ثبت مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا