نگاهي به بازار گوشي هاي بدون گارانتي نوکيا

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي از آن است که به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا براي اکثر گوشي هاي نوکيا ، فروشندگان نوسان قيمتي را در مدل هاي اين برند ايجاد نکردند.مدل هاي  6300 ، ۵۶۱۰، ۳۵۰۰ ، N81 و N73 (M) از جمله گوشي هايي از برند …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي از آن است که به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا براي اکثر گوشي هاي نوکيا ، فروشندگان نوسان قيمتي را در مدل هاي اين برند ايجاد نکردند.
مدل هاي  6300 ، ۵۶۱۰، ۳۵۰۰ ، N81 و N73 (M) از جمله گوشي هايي از برند نوکيا محسوب مي شود که بدون نوسان قيمت نسبت به روزهاي گذشته در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.
مدل هاي فوق هم اکنون به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۷۸۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۰ هزار ريال، يک ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۱۳۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال اکثر فروشندگان گوشي هاي نوکيا مدل هاي ۶۵۰۰ SLIDE و  N95 اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل ها معرفي کردند و قيمت آنها را در حدود سه ميليون و ۱۳۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۷۵۰ هزار ريال اعلام کردند.
اکثر فروشندگان اين برند در بازار تلفن همراه تهران معتقدند که بازار گوشي هاي نوکيا در طي هفته جاري به آرامي سپري شود و اکثر گوشي هاي اين برند نيز با نوسان قيمت اندک در اختيار مشتريان قرار گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا