برگزاري مسابقه فيلم کوتاه موبايلي از سوي نوکيا

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، نوکيا به نفرات برتر مسابقه يک دستگاه گوشي تلفن همراه N82 و هزينه يک سفر اهدا مي کند.بر اين اساس، شرکت کنندگان در اين مسابقه بايد يک فيلم ويديويي کوتاه حداکثر ۲ دقيقه اي بسازند و در اين فيلم کوتاه کارهاي شگفت انگيزي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، نوکيا به نفرات برتر مسابقه يک دستگاه گوشي تلفن همراه N82 و هزينه يک سفر اهدا مي کند.
بر اين اساس، شرکت کنندگان در اين مسابقه بايد يک فيلم ويديويي کوتاه حداکثر ۲ دقيقه اي بسازند و در اين فيلم کوتاه کارهاي شگفت انگيزي که مي توان با دستگاه تلفن همراه انجام داد را به نمايش بگذارند.
کاربران مي توانند  تا ۸ سپتامبر آثار خود را به وب سايت نوکيا بفرستند و شرکت در اين مسابقه براي همه کاربران در سراسر دنيا آزاد است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر “اسپو”  قرار دارد و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه، کامپيوتر، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو و تعداد کارکنان اين شرکت ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا