کت تلکام تايلند سرويس CDMA2000 را گسترش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين پروژه سرويس هاي CDMAارتقا يافته در ۵۱استان تايلند عرضه خواهد شد که بر اساس آن انتظار مي رود در سال جاري ۱۰۰هزار کاربر به شبکه فناوري نسل سوم کت تلکام اضافه شود.“پري لافورگ”يکي از مقامات آگاه با بيان اين که آسياي جنوب غربي فعاليت گسترده …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين پروژه سرويس هاي CDMAارتقا يافته در ۵۱استان تايلند عرضه خواهد شد که بر اساس آن انتظار مي رود در سال جاري ۱۰۰هزار کاربر به شبکه فناوري نسل سوم کت تلکام اضافه شود.
“پري لافورگ”يکي از مقامات آگاه با بيان اين که آسياي جنوب غربي فعاليت گسترده اي را در زمينه رشد CDMA به کار گرفته است،گفت:بسيارخوشحاليم که اپراتور کت تلکام تايلند در زمينه ارايه سرويس هاي ارتقا يافته CDMAبه اين کشور پيش قدم شده است.
وي افزود:اين فناوري قادر به ارايه سرويس هاي صوتي باکارايي بالا وسرويس هاي داده پهن باند و چند رسانه اي براي  کاربران است.
لافورگ در ادامه خاطر نشان کرد: کاربران اپراتور تايلند از اين پس مي توانند از سرويس هاي با کيفيت تر و  هزينه ي کمتر استفاده کنند.
وي افزود:بزرگ ترين اپراتور تايلند AIS مي باشد که دوباره اقدام به ارايه سرويس هاي شبکه GSM900در سطح محدود کرده است.
سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات تايلند در گزارشي اعلام کرد که درصدد است در ماه آگوست مزايده اي را براي سرويس هاي فناوري نسل سوم و مجوز وايمکس برگزار کند.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در تايلند ۴۸ميليون و۷۸۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي در اين کشور ۷۷.۶درصد بوده است و در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد .
کت تلکام شرکت ارتباطات با سهامي عام  است که مالک زير بناهاي شرکت ارتباطات بين المللي شامل گذرگاه هاي بين المللي،ارتباطات شبکه هاي ماهواره ا ي و کابل هاي زير دريا، همچنين سرويس هاي تلفني و CDMAتلفن همراه مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا