همکاري والت ديسني و وريزون در زمينه تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، با همکاري مشترک اين دوشرکت و راه اندازي سرويس هاي موبايلي جديد ،  ميهمانان و بازديد کنندگان از پارک والت ديسني مي توانند ازطريق گوشي هاي تلفن همراهشان “راهنماي شخصي تور”” را داشته باشند.اين سرويس جديد  از اول سال جديد …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،
با همکاري مشترک اين دوشرکت و راه اندازي سرويس هاي موبايلي جديد ،  ميهمانان و بازديد کنندگان از پارک والت ديسني مي توانند ازطريق گوشي هاي تلفن همراهشان “راهنماي شخصي تور”” را داشته باشند.
اين سرويس جديد  از اول سال جديد مسيحي ( ۲۰۰۹ ميلادي)  راه اندازي مي شود.
کاربران تلفن همراه بازديد کننده از پارک والت ديسني ، با راه اندازي اين سرويس مي توانند مکانهاي مورد نظر در پارک را شناسايي کنند ، محل استقرار شخصيت هاي ايجاد شده در دنياي والت ديسني را بيابند و  از بازيهاي موبايلي استفاده کنند .
 شرکت وريزون  در سال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد؛ دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک است و در زمينه سرويس هاي صنعت مخابرات فعاليت دارد و سرويس هاي اينترنتي پهن باند ، سرويس هاي تلويزيوني ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور را عرضه مي کند .
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال شش ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا