قطع تلفن مشترکان به دلیل بدهی دیگر خطوط قانونی است

 داوود زارعیان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره اعتراض دیوان عدالت اداری به  قطع خطوط ارتباطی مشترکان بدهکار، اظهار داشت: براساس قانون ، دولت می تواند هزینه های خود را از دیگر منابع تامین کند.وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران قبل از اینکه اقدام به خطوط تلفن همراه مشترکان کند، با پیامک اخطارهایی را به مشترک …

 داوود زارعیان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره اعتراض دیوان عدالت اداری به  قطع خطوط ارتباطی مشترکان بدهکار، اظهار داشت: براساس قانون ، دولت می تواند هزینه های خود را از دیگر منابع تامین کند.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران قبل از اینکه اقدام به خطوط تلفن همراه مشترکان کند، با پیامک اخطارهایی را به مشترک بدهکار می دهد، گفت: یک طرفه کردن خطوط  فرصتی دیگری است که مخابرات به مشترکان بدهکار خود می دهد اما با این وجود مشترکانی هستند که بدهی های خود را پرداخت نمی کنند.
زارعیان تعداد مشترکانی که خطوط تلفن هایشان به دلیل بدهی خط تلفن دیگری قطع شده است را بسیار محدود دانست .
به گزارش موبنا به تازگی شرکت مخابرات ایران در ازای بدهی هریک از خطوط تلفن ثابت و همراه ، دیگر خطوط ارتباطی آنها را قطع می‌کند. این درحالیست که دیوان عدالت اداری با اجرای این حکم مخالفت کرده است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا