ايران آماده‌ي ارايه‌ي تجربيات خود در زمينه‌ي فن‌آوري جديد به ديگر کشورهاست

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر محمد سليماني در چهارمين اجلاس امنيت ICT در کشور سوريه، اظهار كرد: ما در گذشته، محصولات و خدمات مورد نيازمان را از خارج کشور تامين مي‌کرديم که به تبع آن، هزينه‌ي زيادي را نيز پرداخت كرده‌ايم.وي افزود: اما در حال حاضر و با تلاش‌هاي صورت …

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر محمد سليماني در چهارمين اجلاس امنيت ICT در کشور سوريه، اظهار كرد: ما در گذشته، محصولات و خدمات مورد نيازمان را از خارج کشور تامين مي‌کرديم که به تبع آن، هزينه‌ي زيادي را نيز پرداخت كرده‌ايم.
وي افزود: اما در حال حاضر و با تلاش‌هاي صورت گرفته توانسته‌ايم، توانايي توليد فن‌آوري و دانش را براي حمايت از خدمات در کشور خود افزايش دهيم.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات خاطر نشان کرد: هم‌اکنون و با تکيه به اسلام زنده و پويا و ذوق و استعداد جوانان خود قادريم آهنگ رشد علم و فن‌آوري را در کشورمان نسبت به گذشته، چندين برابر افزايش دهيم.
وي تاکيد کرد: در همين راستا و در حوزه‌هاي مختلف از جمله دستيابي به نانوتکنولوژي، پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته‌ايم.
بر اساس اين گزارش، دکتر محمد سليماني در اين همايش به معرفي امکانات و زيرساخت‌هاي ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات پرداخت و همچنين اطلاعات و آماري در رابطه با شبکه‌هاي فيبر نوري، ارتباطات سيار و اينترنت در ايران را به حاضران در اجلاس ارايه کرد.
همچنين پروانه‌ي اپراتور سوم تلفن همراه و تلاش‌هاي صورت گرفته درباره خصوصي سازي در بخش مخابرات ايران، از ديگر بخش‌هاي سخنراني وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات کشورمان در اين اجلاس بوده است.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در اين سفر با همتاي سوري خود نيز ديدار و در خصوص چگونگي اجراي تفاهمات منعقده ما بين دو کشور در حوزه‌ي ICT به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا