آتش سوزي در مرکزسوييچ بهارتي، ارتباطات ميليون ها نفرهندي را قطع کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،دربيانيه اين شرکت آمده است:برج پارل در بمبئي به دليل اتصال سيم ها دچار حريق شد که باعث قطعي سرويس هاي اين اپراتور در بعضي بخش هاي اين شهر شد.در ادامه اين گزارش بهارتي ايرتل به کاربران اطمينان داده است که شرايط به زودي به حالت عادي بر …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،دربيانيه اين شرکت آمده است:برج پارل در بمبئي به دليل اتصال سيم ها دچار حريق شد که باعث قطعي سرويس هاي اين اپراتور در بعضي بخش هاي اين شهر شد.
در ادامه اين گزارش بهارتي ايرتل به کاربران اطمينان داده است که شرايط به زودي به حالت عادي بر مي گردد و آنان مي توانند بدون مشکل از سرويس هاي ارتباطي استفاده کنند.
بر اساس تازه ترين آمار جهاني بهارتي با حدود ۵/۲ ميليون کاربر تلفن همراه رتبه اول را در بين اپراتورهاي هند به خود اختصاص داده است.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در اين کشور با ۱۲ اپراتور فعال  270ميليون و ضريب آن  در اين کشور پر جمعيت بيش از۱۹درصد است.
بازار ارتباطي هند همانند چين دراختيار شبکه gsm مي باشد بطوري که سهم اين شبکه با ۱۹۸.۵۸ميليون کاربر تا پايان مارس ۲۰۰۸ حدود ۷۵.۱درصد بوده است.
فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ در مدت مشابه سال گذشته در اين کشور حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا