گشايش همايش امنيت ارتباطات در دمشق

 واحد مرکزي خبر: در اين همايش ۳ روزه شرکت کنندگان و کارشناسان ۲۰ کشور درباره امنيت تجارت الکترونيکي ، امنيت شبکه و ارتباطات، مخفي سازي اطلاعات، سرقت و نفوذ اطلاعاتي، جرائم الکترونيکي، امنيت اينترنتي و بانکداري و تجارب مرتبط ، بحث و تبادل نظر مي کنند .وزير ارتباطات و فن آوري ايران در آغاز اين …

 واحد مرکزي خبر: در اين همايش ۳ روزه شرکت کنندگان و کارشناسان ۲۰ کشور درباره امنيت تجارت الکترونيکي ، امنيت شبکه و ارتباطات، مخفي سازي اطلاعات، سرقت و نفوذ اطلاعاتي، جرائم الکترونيکي، امنيت اينترنتي و بانکداري و تجارب مرتبط ، بحث و تبادل نظر مي کنند .
وزير ارتباطات و فن آوري ايران در آغاز اين همايش گفت: جمهوري اسلامي ايران با دستيابي به علوم پيشرفته ارتباطات و فن آوري اطلاعات يکي از کشورهاي قدرتمند در اين زمينه است که مي تواند تجربيات خود را به ديگر کشورها منتقل کند.
محمد سليماني افزود: ‌با تکيه بر نيروي الهي ، جوانان مستعد ما توانسته اند در سال هاي اخير در مسير پيشرفت و رشد ارتباطات و فن آوري قدمهاي بسيار بزرگي را به ويژه در بخش نانوتکنولوژي بردارند.
وي تصريح کرد، جمهوري اسلامي ايران همواره آمادگي خود را براي همکاري و انتقال تجارب ارزنده به ديگر کشورها اعلام مي کند.
سليماني افزود: ما در گذشته فقط خريدار کالاها و خدمات از کشورهاي خارجي و پرداخت هزينه هاي زيادي در زمينه مسائل مختلف به ويژه مسائل علمي و ارتباطات بوده ايم اما امروز در توليد اين علوم و خدمات و پشتيباني آن به مدارج بسيار بالايي رسيده ايم.
وزير ارتباطات و فن آوري ايرانان همچنين گزارشي از فعاليت هاي کشورمان را در۳ سال گذشته در زمينه توسعه شبکه هاي مخابراتي ، آخرين اطلاعات و آمار مربوط به شبکه هاي فيبر نوري،ارتباطات سيار و توسعه زيرساخت هاي اينترنت تشريح کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا