فناوري نوين ارتباطي عامل مهم رشد و توسعه شهرها

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است که شرکت هاي ارايه و توليد کننده فناوري نوين ارتباطي در آمريکا به سرعت با ايجاد فرصت هاي شغلي جديد تعداد افراد بيشتري را به خدمت مي گيرند که اين امر خود دليلي بر کاهش رشد  بيکاري در اين جوامع شده است.از جمله …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است که شرکت هاي ارايه و توليد کننده فناوري نوين ارتباطي در آمريکا به سرعت با ايجاد فرصت هاي شغلي جديد تعداد افراد بيشتري را به خدمت مي گيرند که اين امر خود دليلي بر کاهش رشد  بيکاري در اين جوامع شده است.
از جمله مزاياي ديگر اين فناوري ها افزايش حقوق اختصاصي شرکت ها به کارمندان خود و در نتيجه آن افزايش سطح درآمدي افراد است و اين بررسي  از شهر نيويورک شروع شد و به سياتل رسيد و در شهرهاي اصلي سايبر آمريکا  صورت گرفته است.
انجمن الکترونيک آمريکا در بررسي جديد خود اعلام کرد که از ۶۰شهر سايبر آمريکا تعداد ۵۱  شهر در  سال ۲۰۰۶ ميلادي در اين کشور فرصت هاي شغلي بسيار زيادي در زمينه فناوري هاي نوين ارتباطي ايجاد کرده اند.
اين انجمن در گزارش خود همچنين اعلام کرد ، آمارها نشان مي دهد که ميانگين حقوق بخش هاي تکنولوژي ارتباطات بي سيم و مخابرات  87 درصد بيش از ميانگين حقوق در بخش هاي خصوصي است.
اپل، مايکروسافت، گوگل، اينتل و ياهو از اعضاي انجمن الکترونيک آمريکا به شمار مي آيند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا