HTC One E9s با پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت عرضه شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند نسبت به مدل One E9 تفاوت چندانی ندارد و افزودن شدن حرف s به نام آن نشان می‌دهد که محصول جدید مدل به‌روز شده Desire 820 است. برای این گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند نسبت به مدل One E9 تفاوت چندانی ندارد و افزودن شدن حرف s به نام آن نشان می‌دهد که محصول جدید مدل به‌روز شده Desire 820 است.

برای این گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. توجه داشته باشید کیفیت تصویر مدل E9 که پیش از این عرضه شد ۱۰۸۰ پیکسل بود. این گوشی هوشمند همچنین نسبت به مدل E9 بدنه ضخیم‌تری دارد و تراشه مرکزی آن ضعیف‌تر شده است.

مقایسه گوشی هوشمند HTC One E9s با Desire 820 نشان می‌دهد که هر دو محصول تقریبا قابلیت‌های یکسانی را در خود جا داده‌اند. اما شرکت HTC مدل قبلی را اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه کرد و مدل جدید هم‌اکنون با توانمندی‌های جدید عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند Desire 820 که اواخر سال گذشته عرضه شد ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ۸.۵ گیگابایت را به صورت خالی برای کاربران ارایه می‌کرد. ولی HTC این مشکل را در One E9s بر طرف کرده است تا حجم بیشتری از فضای داخلی در دستر باشد.

گوشی هوشمند One E9s با دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی از نوع UltraPixel و تراشه مرکزی MediaTek MT6752M عرضه می‌شود. این تراشه مرکزی هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت و گیرنده LTE اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا