دو خبر از بلايک و AT&T

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،کاربران اين شرکت در صورت قبول دريافت آگهي، سرويس هاي مکالمه و پيام کوتاه رايگان دريافت مي کنند.بازار آلمان و اسپانيا از بزرگ ترين بازارهاي آگهي و تبليغات تلفن همراه هستند و بلژيک از نظر قبول آگهي هاي موبايلي در بين کاربرانش در اروپا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،کاربران اين شرکت در صورت قبول دريافت آگهي، سرويس هاي مکالمه و پيام کوتاه رايگان دريافت مي کنند.
بازار آلمان و اسپانيا از بزرگ ترين بازارهاي آگهي و تبليغات تلفن همراه هستند و بلژيک از نظر قبول آگهي هاي موبايلي در بين کاربرانش در اروپا جايگاه اول را دارد.
مدير اجرايي “بلايک” اعلام کرد اين شرکت تا پايان سال جاري به بازار هلند نيز وارد خواهد شد.
مجموع کاربران تلفن همراه در بريتانيا به ۳۳۵/۷۷ ميليون نفر مي رسد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است.
۱۱ اپراتور در اين کشور فعال هستند و مهمترين آنها  O2 با ۹/۱۷ ميليون کاربر است.
همچنين در خبرها آمده است که، AT&T بزرگترين اپراتور تلفن همراه آمريکا دفتر مرکزي خود رابه دالاس انتقال مي دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، AT&Tدليل اين اقدام خود را مرکزيت دالاس و دسترسي بهتر به کاربران و بازارهاي جهاني اعلام کرد.
يک مقام آگاه گفت که با وجود شرکت هاي ارتباطي چون نوکيا ،نورتل نتورکس،اريکسون  و چند شرکت مهم ديگر اين اپراتور مي تواند تبديل به يک هاب منطقه اي شود.
وي خاطر نشان کرد که اين اپراتور انتظار دارد حدود ۶هزار فرصت شغلي را براي مردم اين منطقه از آمريکا ايجاد کند.
“راندال استفنسون”مدير عامل AT&T افزود:ما قصد داريم شرکت خود را با ورود هر چه بيشتر به بازار هاي جهاني و جذب قابل توجهي از کاربران و ارايه سرويس هاي باکيفيت و نوين گسترش دهيم.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS,TDMA,GSM,GPRS,EDGE,UMTSوHSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا