۰۹۱۲۱۱۰۷۱۱۰ به بهاي ۳ ميليون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد

ابوالفضل عليشاهي در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص نتايج برگزاري نهمين دوره مزايده شماره هاي رند ومرتب همراه اول که در روز پنجم ماه جاري برگزار شد اظهار داشت:در اين مزايده شماره هاي رند ۰۹۱۲۱۱۰۷۱۱۰ و ۰۹۱۲۱۱۰۹۱۱۰ به بالاترين پيشنهاد که قيمت بيش از ۳ ميليون تومان بود فروخته شد.وي پايين ترين قيمت …

ابوالفضل عليشاهي در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص نتايج برگزاري نهمين دوره مزايده شماره هاي رند ومرتب همراه اول که در روز پنجم ماه جاري برگزار شد اظهار داشت:در اين مزايده شماره هاي رند ۰۹۱۲۱۱۰۷۱۱۰ و ۰۹۱۲۱۱۰۹۱۱۰ به بالاترين پيشنهاد که قيمت بيش از ۳ ميليون تومان بود فروخته شد.
وي پايين ترين قيمت سيم کارت خريداري شده در اين مزايده را ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
عليشاهي پيش از نيز گفته بود در اين دوره از مزايده، که دو هزار شماره رند دائمي همراه اول با کدهاي يک تا هشت عرضه شده ، اکثر شماره ها با قيمت هاي پايه متوسط بوده و خيلي گران نيست.
در نهمين دوره مزايده شماره هاي رند و مرتب همراه اول ۷۰۰ پيشنهاد براي خريد اين شماره ها ارائه شده بود.
اکثر شماره هاي بسيار رند همراه اول که قيمت هاي بالايي نيز داشته است، در دوره هاي گذشته اين نوع مزايده به فروش رفته است.
همراه اول هنوز درباره عرضه شماره هاي ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ و ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ در مزايده تصميمي نگرفته است.
گفتني است شماره ۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ با قيمت حدود ۵۷۷ ميليون ريال به عنوان گران ترين شماره رند همراه اول، در مزايده شماره هاي رند شرکت ارتباطات سيار فروخته شده است.
همچنين در هشت دوره برگزاري اين مزايده،  شماره ۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به قيمت حدود ۴۴۰ ميليون ريال و شماره ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به قيمت حدود ۴۳۰ ميليون ريال به فروش رفته است .
شماره ۰۹۱۲۲۳۴۵۶۷۸ نيز با قيمت حدود ۱۲۰ ميليون ريال به فروش رفته است.
از ميان ۱۶ هزار شماره رند و مرتب سيم کارت دائمي اپراتور اول که تاکنون به مزايده گذاشته شده حدود ۵ هزار شماره فروخته شده است چرا که در هر دوره از مزايده فقط حدود ۳۰ درصد از شماره ها متقاضي داشته است و بقيه شماره ها يا پيشنهادي نداشته اند يا قيمت آنها کمتر از قيمت پايه پيشنهاد شده بوده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا