رويکرد شديد کاربران ويتنام به GSM

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت:سرويس هاي اين اپراتور در حال حاضر ۱۰۰مرکز را تحت پوشش دارد. اين مقام اگاه ضمن اشاره به اين که بيشتر کاربران تمايل  به استفاده از سرويس GSM دارند، خاطر نشان کرد که انتقال  تمامي کاربران تا دو ماه ديگر به طول …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت:سرويس هاي اين اپراتور در حال حاضر ۱۰۰مرکز را تحت پوشش دارد.
 اين مقام اگاه ضمن اشاره به اين که بيشتر کاربران تمايل  به استفاده از سرويس GSM دارند، خاطر نشان کرد که انتقال  تمامي کاربران تا دو ماه ديگر به طول مي انجامد.
وي همچنين معتقد است که تغيير در فناوري صنعت تلفن همراه جهان و ارايه سرويس هاي نوين عامل کليدي تغيير خط مشي هاي اين اپراتور ويتنامي و ترغيب آن به همگام شدن با فناوري هاي نوين ارتباطي شده است.
وي که نامش ذکر نشد، گفتHT در سال ۲۰۰۳ميلادي توسط دو شرکت هاچينسون تلکام و هانوي تلکام به عنوان ارايه دهنده سرويس CDMA2000تاسيس شد.
HT سرويس هاي خود را اوايل سال گذشته در اين کشور ارايه داده است و در حال حاضر حدود ۱۸۵هزار کاربر دارد.
ويتنام براساس آخرين آمار پايان سپتامبر۲۰۰۷ميلادي، حدود ۳۴ميليون کاربر  دارد که از اين تعداد حدود ۲۸ميليون، کاربر شبکه GSMو باقيمانده کاربر سرويس هاي شبکه  CDMAهستند.
در اين کشور ۶اپراتور ارتباطي وجود دارد که HT رتبه آخر را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا