حضور فعال شبکه موتورولا در اسپانيا

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اينتردات موبايل، شرکت آمريکايي موتورولا با شرکت تلفنيکاي اسپانيا، براي ارتقاي شبکه GSM و سرويس هاي سراسري کشور اروپايي کار مي کند.راهکارهاي موتورولا که طي دو سال همکاري با اپراتور اسپانيايي در زمينه بسط و پوشش دهي شبکه تلفنيکا انجام شده ، منجر به کاهش …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اينتردات موبايل، شرکت آمريکايي موتورولا با شرکت تلفنيکاي اسپانيا، براي ارتقاي شبکه GSM و سرويس هاي سراسري کشور اروپايي کار مي کند.
راهکارهاي موتورولا که طي دو سال همکاري با اپراتور اسپانيايي در زمينه بسط و پوشش دهي شبکه تلفنيکا انجام شده ، منجر به کاهش اختلالات در سيگنال هاي شبکه اين شرکت  شده است.
“دانيل پائول”  مدير شبکه راديويي تلفنيکا در باره همکاري اين شرکت با موتورولا مي گويد: روابط کاري ما با موتورولا به ۲۰ سال پيش برمي گردد که به موجب آن موتورولا ارتقا و بهبود سرويس ها را مديريت مي کند و به اين ترتيب کيفيت بهتر سرويس ها با فناوري هاي پيشرفته براي کاربران را در پي داشته و به ما امکان مي دهد روي بخش هاي ديگري چون مدرنيزه کردن عملکردها و سرويس ها  کار کنيم.
شعبه اصلي تلفنيکا تحت نام Movistar بوده که هم اکنون در اسپانيا ۲۳ ميليون مشترک  دارد؛ اين درحالي است که وودافون ۵/۱۵ ميليون مشترک و اورنج ۱۱ ميليون مشترک دارد.
تلفنيکا و Movistar علاوه بر اسپانيا در بسياري از کشورها  همچون آرژانتين، شيلي، کلمبيا و ونزوئلا نيز شعبه دارند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا