تعداد کاربران اينترنت موبايلي به ۱.۷ميليارد مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين مرکز تعداد کاربران حال حاضر اين فناوري تلفن همراه را ۵۷۷ميليون نفر اعلام کرد  و افزود  تا سال ۲۰۱۴ميلادي تعداد کاربران کامپيوترهاي PCبه ۲ميليارد نفر خواهد رسيد.اين گزارش حاکي است که  در اين مدت با توجه به اين آمار تعداد کاربراني که از اينترنت موبايلي استفاده خواهند …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين مرکز تعداد کاربران حال حاضر اين فناوري تلفن همراه را ۵۷۷ميليون نفر اعلام کرد  و افزود  تا سال ۲۰۱۴ميلادي تعداد کاربران کامپيوترهاي PCبه ۲ميليارد نفر خواهد رسيد.
اين گزارش حاکي است که  در اين مدت با توجه به اين آمار تعداد کاربراني که از اينترنت موبايلي استفاده خواهند کرد ۵۰درصد کل کاربران استفاده کننده از سرويس هاي اينترنتي را تشکيل خواهند داد. 
ضرورت کاربردهايي چون محتوي هاي توليد کاربر(UGC)،پيام هاي فوري(IM)،سرويس هاي پايه موقعيت ياب(LBS)،جستجوي تماس براي انتقال اينترنت موبايلي به عنوان محيطي که در ان کاربران بدون کنترل ، اقدام به اشتراک محتوي ها و اطلاعات مختلف خود با يکديگر مي کنند، شناخته شده است.
ژوپيتر در ادامه تمام اين شواهد را دليلي بر تغيير صنعت ارتباطي به سمت مدل هاي هدايت کاربر(D2C)، رشد شبکه ها ي تلفن همراه(MNOs)  و توليد کنندگان گوشي مي داند.
ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که از ۵سال گذشته فعاليت خود را آغاز کرده است و در زمينه بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها واستراتزي هاي بازار ارتباطات تحقيق مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا