مدل E590 سامسونگ

اين گوشي به راحتي در جيب پيراهن يا شلوار جا مي گيرد ، محل خروجي صدا درست بالاي صفحه نمايش TFT در قاب جلوي تلفن مشاهده مي شود .اندازه صفحه نمايش ۱.۸ اينچي است و  آرم سامسونگ بالاي صفحه نمايش وجود دارد. شکل کليدهاي صفحه کليد بسيار شيک است و با کمي دقت متوجه آن مي …

اين گوشي به راحتي در جيب پيراهن يا شلوار جا مي گيرد ، محل خروجي صدا درست بالاي صفحه نمايش TFT در قاب جلوي تلفن مشاهده مي شود .
اندازه صفحه نمايش ۱.۸ اينچي است و  آرم سامسونگ بالاي صفحه نمايش وجود دارد.
 شکل کليدهاي صفحه کليد بسيار شيک است و با کمي دقت متوجه آن مي شويد. کليد C مرکزي درست زير جويستيک قرار دارد و در واقع اولين کليد در ستون مياني کليدهاي کاراکتري است .
کليد ولوم و محل کارت حافظه MicroSD و پورت وصل کردن شارژر ، هدست يا کابل داده در طرف چپ تلفن وجود دارد و محل بندمچ يا گردني در پايين گوشه چپ تلفن است.
طرف راست گوشي داراي کليدهاي خاص دوربين است که مانند يک دوربين ديجيتال معمولي بنظر مي رسد . کليد حالت دوربين ، کليد گرفتن عکس و کليدي که از آن براي زوم استفاده مي شود نيز در اين قسمت قرار گرفته اند .
استفاده از کليدهاي زوم آسان است اما تلفن فقط زوم ديجيتال را مورد توجه قرار مي دهد که به راحتي مورد استفاده قرار نمي گيرد زيرا فقط قسمت هايي از عکس را جدا مي کند.
کليد حالت دوربين بين دوربين عکاسي و فيلمبرداري سوئيچ مي کند و از اين کليد فقط در نرم افزار دوربين استفاده مي شود اما اين امکان وجود دارد که در زمان غير فعال بودن دوربين از آن براي ويژگي ديگري در منوي تلفن استفاده شود .
قاب پشت سامسونگ E950 داراي طراحي زيبا و ساده و لنز دوربين در قسمت بالاي قاب پشت وجود دارد. خود لنز داراي فرورفتگي کمي است که ريسک خراشيده شدن شيشه محافظ را تا حدود زيادي کاهش مي دهد .
**صفحه نمايش
سامسونگ E590 داراي يک صفحه نمايش TFT نسبتا کوچک است که اندازه صفحه نمايش ۱.۸ اينچ و وضوح آن ۲۱۰ در ۲۱۰ پيکسل مي باشدو  خوانايي صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد در حد مطلوب است . اين گوشي داراي حالت معروف به Sunlight ( نور خورشيد ) است که ميزان خوانايي صفحه نمايش را ارتقاء مي دهد اما اين حالت فقط در منوي دوربين وجود دارد .
**سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي  اين گوشي مانند مدل D900 است و امکان فيلتر کردن تراک ها را بر اساس خواننده يا آلبوم فراهم نمي کند و کاربر مي تواند حداکثر چهار PlayList شخصي ايجاد کند.
 نرم افزار پخش موسيقي به صورت Minimize در مي آيد و در زمينه اجرا مي شود ، اين برنامه داراي چند گزينه پيش تنظيمات Equalizer و يک جلوه ويژه صوتي سه بعدي است .
پخش کننده موسيقي اين گوشي قابليت پخش فايل صوتي eAAc , AAC , WMA , MP3 و +eAAc را داراست.
**دوربين
اين گوشي  داراي يک دوربين سه مگاپيکسل با کانون اتوماتيک است و در ماکسيمم وضوح ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پيکسل فيلمبرداري مي کند . چندين حالت مشاهده وجود دارد و تنها راه براي مشاهده کل ترکيب انتخاب نماياب ” نسبت استاندارد ” است .
 نماياب تمام صفحه بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد  و فقط قسمت مرکزي تصوير را نشان مي دهد .
دوربين اين گوشي از قابليت فيلمبرداري برخوردار است و داراي حالت CamCorder است . مدت زمان فيلمبرداري فقط محدود به حافظه آزاد است . منوي فيلمبرداري درست مانند دوربين عکاسي است . سامسونگ E590 مانند ساير گوشي هاي سامسونگ در فرمت MPEG4 و ماکسيمم وضوح CIF ( 288 در ۳۵۲ پيکسل ) فيلمبرداري مي کند .
**حافظه
سامسونگ E590 داراي ۶۰  مگابايت حافظه داخلي  است که اين ميزان حافظه توسط کارت حافظه MicroSD  ارتقا مي يابد.
**باتري
باتري گوشي از نوع باتري استاندارد Li-Ion است که توان آن ۸۰۰ mAh است و در حالت Stand by حداکثر ۳۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم  چهار ساعت دوام مي آورد .
**سخن آخر
گوشي E590 سامسونگ از سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازارهاي جهاني تلفن همراه شده است.
اين گوشي هم اکنون جزو گوشي هاي قديمي برند سامسونگ در بازار تلفن همراه تهران محسوب مي شود.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا