اطلاعات فیس‌بوک برحسب سلیقه کاربران منتشر می‌شود

به گزارش موبنا،‌ در این بخش هم‌اکنون لیست تاریخ تولد دوستان و اتفاقات پیش‌رو ارایه می‌شود. ولی بخش جدیدی که فیس‌بوک به ابزار کاربردی فیس‌بوک ارایه می‌شود، می‌کوشد اطلاعات بیشتری را مرتبط با محتوای ارایه شده در بخش News Feed فیس‌بوک و Google now ارایه دهد. این بخش جدید کارت‌های ویژه‌ای را شامل می‌شود که …

به گزارش موبنا،‌ در این بخش هم‌اکنون لیست تاریخ تولد دوستان و اتفاقات پیش‌رو ارایه می‌شود. ولی بخش جدیدی که فیس‌بوک به ابزار کاربردی فیس‌بوک ارایه می‌شود، می‌کوشد اطلاعات بیشتری را مرتبط با محتوای ارایه شده در بخش News Feed فیس‌بوک و Google now ارایه دهد.

این بخش جدید کارت‌های ویژه‌ای را شامل می‌شود که هر یک از آنها اطلاعات دقیق در مورد برنامه‌های تلویزیونی، خبرهای ورزشی، مدل و کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربر را شامل می‌شوند.

این اطلاعات مبتنی بر صفحاتی که کاربر به آنها مراجعه می‌کند به دست می‌آید. همچنین هر مطلبی که کاربر لیک کند، اطلاعات آنها تحلیل می‌شود تا در کارت‌ها قرار بگیرد. بر این اساس هرکاربر در کارت‌های مخصوص خود می‌تواند اطلاعات جداگانه‌ای را مشاهده کند.

کاربران از طریق این سرویس جدید حتی می‌توانند اطلاعات دیگر ابزارهای کاربردی که روی گوشی هوشمند خود نصب کردند را هم در اختیار بگیرند. به عنوان مثال اگر شما ابزار کاربردی مخصوص یکی از سالن‌های همایش شهر را داشته باشید،‌ این کارت‌ها آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این سالن را منتشر می‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا