هزينه پايين، کاربران را به سوي اينترنت موبايلي سوق مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اين اساس گارش مقرون به صرفه بودن اين سرويسها همچنين مي تواند دريچه تازه اي از فرصت ها را پيش روي مبلغان و صنعتگران در اين عرصه بگشايد.“آندرليوايز”يکي از محققان در اين زمينه گفت:علاوه بر اين که تعرفه هاي ثابت داده موبايلي به صورت قابل توجهي عموميت …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اين اساس گارش مقرون به صرفه بودن اين سرويسها همچنين مي تواند دريچه تازه اي از فرصت ها را پيش روي مبلغان و صنعتگران در اين عرصه بگشايد.
“آندرليوايز”يکي از محققان در اين زمينه گفت:علاوه بر اين که تعرفه هاي ثابت داده موبايلي به صورت قابل توجهي عموميت پيدا کرده ، افزايش تجهيزات آن براي دسترسي به محتويات اينترنتي نيزبه صورت فزاينده اي گسترش يافته است.
وي افزود:هزينه اين سرويس به طور متناوب در حال کاهش است به طوري که توانسته تاثيراتي را روي رفتار کاربران داشته باشد.
ليوايز در ادامه با بيان اين که  درصد زيادي از مردم توانايي خريد گوشي هايي با قابليت مرور صفحات وب را دارند، افزود: گوشي ها ي دست دوم با قيمت پايين تر  نيز در حال حاضربه وفور در بازار تلفن همراه وجود دارد.
وي افزود: هفته گذشته شرکت اپل نمونه آيفون نسل سوم خود را که مجهز به شبکه بي سيم پرسرعت با دسترسي اينترنتي پرسرعت تر و با ويژگي هايي برتر از نمونه هاي قبلي خود است، روانه بازارکرد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا